Naučnici otkrili dokaze o putovanju kroz vrijeme: Evo kako je to moguće

Naučnici otkrili dokaze o putovanju kroz vrijeme: Evo kako je to moguće
Foto: Pexels / Ilustracija/Svemir

Naučnici su otkrili dokaze o putovanju kroz vrijeme, iako na mikroskopskom nivou. Till Bohmer i Thomas Blochowicz vodeći su autori nove studije "Reverzibilnost vremena tokom starenja materijala", koja je objavljena u časopisu Nature Physics.

Istraživanje dva istraživača sa Tehničkog univerziteta u Darmstadtu u Njemačkoj fokusira se na efikasno "miješanje" vremena u strukturi određenih materijala poput stakla.

Ispada da se vrijeme ne ponaša na potpuno linearan način. Studija je istraživala kako se sastav materijala mijenja tokom vremena. Staklo ima jednu od najfascinantnijih struktura od svih predmeta koje ljudi svakodnevno koriste.

Njemački mediji: 'Ako Dodik proglasi secesiju, za sat vremena će izbiti rat'

Umjesto da prati tradicionalne molekularne strukture, molekule stakla ustvari se stalno premještaju na nove pozicije. Zbog toga staklo stalno reverzira vrijeme na molekularnoj razini.

Kako bi testirali ovu ideju, strukture stakla bile su promatrane pomoću raspršene laserske svjetlosti. Posmatrali su kako se uzorci stakla guraju i ponovno oblikuju u nove aranžmane.

Naučnici zabrinuti zbog čudnog dešavanja sa Mjesecom: 'Osjete se potresi, smanjuje se'

"Minijaturne fluktuacije u molekulama morale su biti dokumentovane pomoću ultraosjetljive video kamere. Ne možete jednostavno posmatrati kako molekule plešu okolo", rekao je profesor Blochowicz.

Zbog načina na koji se staklo ovako pomjera interno, naučnici ne mogu tvrditi jesu li promjene koje se događaju prema naprijed ili nazad. To je fascinantna ideja - i iako neće približiti ljude mogućnosti putovanja kroz vrijeme, sigurno će promijeniti način na koji svi mi razmišljamo o određenim materijalima koje koristimo svakodnevno.

Ovo dolazi nakon što su naučnici objavili novo istraživanje koje bi moglo promijeniti naše razumijevanje onoga što bi teorijski moguće moglo biti u vezi s putovanjem kroz vrijeme u 2023. godini. U osnovi, istraživanje isključuje mogućnost da bilo ko ikada može putovati unazad u vremenu. Studija je utvrdila da vrijeme u svemiru može ići samo jednim smjerom - i sve to zahvaljujući novom istraživanju svjetlosti i njezinog odnosa s drugim objektima, javlja Klik.