Naučnici objavili studiju i priznali: Da, ova svjetla bi mogli biti vanzemaljci

Naučnici objavili studiju i priznali: Da, ova svjetla bi mogli biti vanzemaljci
Foto: NASA / Ilustracija

Uz rijetke iznimke, zvijezde umiru na dva načina: ili polako postaju "bijeli patuljci" ili eksplodiraju kao supernova.

No, pojedine zvijezde, kako se čini, "privremeno" umru - jednostavno nestanu s noćnog neba, a onda se opet pojave.

Naučnici koji su radili upravo objavljenu studiju ponudili su dva objašnjenja za ovu kozmičku misteriju: ili svjedočimo nečem potpuno novom u zakonima astrofizike ili konačno imamo dokaz vanzemaljske aktivnosti.

Prošle sedmice su naučnici uključeni u projekt VASCO (Vanishing and Appearing Sources during a Century of Observations - Izvori nestajanja i pojavljivanja tokom stoljetnog praćenja, op.pr.) objavili svoju prvu studiju u žurnalu The Astronomical, prestižnoj 'peer-reviewed' publikaciji.

U studiji je detaljno objavljen njihov lov na svemirske objekte koji su nestajali ili bi se odjednom pojavili (pa opet nestali, op.pr) na noćnom nebu od 50-ih godina prošlog stoljeća.

Taj lov otkrio je stotinjak takvih objekata.

Koautor studije Martin López Corredoira saopćio je da VASCO tim nije pronašao nijedan direktan dokaz koji povezuje neka svjetla s vanzemaljcima, ali studija implicira da autori nisu odbacili ovu mogućnost.

Čak se navode indikacije da bi oni mogli biti znakovi komunikacijskih lasera vanzemaljaca ili objekti koje su izgradila inteligentna bića s drugih planeta

"Implikacije pronalaska takvih objekata šire se od tradicionalnih polja astrofizike do  egzotičnijih traženja dokaza tehnološki naprednih civilizacija“, pišu autori u novom radu.