NASA predstavila veliko otkriće s Marsa: Otkrili smo organske molekule

NASA predstavila veliko otkriće s Marsa: Otkrili smo organske molekule
Američka svemirska agencija NASA objavila je najnovija saznanja o onome što je njen rover Curiosity pribavio skupljajući uzorke s površine Marsa.

Naime, NASA je pronašla intrigantne organske molekule na Marsu – rečeno je, ali uz pojašnjenje da nije pronađen život na Marsu.

Ipak, otkriće organskih molekula moglo bi biti značajno za shvatanje toga je li na Marsu nekad postojao život.

NASA-in rover Curiosity otkrio je na mjestu zvanom Galeov krater čitavo bogatstvo organskih spojeva na površini Marsa i sezonske fluktuacije atmosferskog metana. To su zasad najsnažniji dokazi da je jednom u blizini Zemlje možda postojao život.

Curiosity je otkrio tri različite vrste organskih molekula koj je iskopao na 5 centimietara dubine u blatu starom oko 3,5 milijarde godina, u sedimentnim stijenama kratera Gale na mjestu gdje se nekoć, u vrijeme kada je taj planet bio topliji i vlažniji nego danas, nalazilo golemo jezero.

Poruka NASA-e o ovom otkriću glasi: ovo što je rover Curiosity pronašao na Marsu još nije dokaz života, no sve smo bliže spoznaji da bi to ipak moglo biti to.

“S ovim novim otkrićima, Mars nam poručuje da ne odustajemo i da nastavimo tražiti dokaze o životu”, kazao je astrofizičar Thomas Zurbuchen iz NASA-ine Uprave za nauku.

“Uvjeren sam da će naša trajne i planirane misija donijeti još novih otkrića s Marsa koja će nam oduzeti dah”, dodao je.