McDonald’s i Google sarađuju: Umjetna inteligencija brinut će za naše narudžbe
McDonald’s ima planove za partnerstvo s Googleom kako bi implementirao generativnu umjetnu inteligenciju od 2024. godine.
Ova saradnja obuhvata opsežne nadogradnje hardvera i softvera u hiljadama restorana širom svijeta. Uz unaprjeđenje postojećih sistema, poput mjesta za naručivanje i mobilne aplikacije, McDonald’s će koristiti generativnu umjetnu inteligenciju kako bi optimizirao operacije.
Jedan od očekivanih rezultata, prema tvrdnjama kompanije, bit će pružanje toplije i "svježije" hrane kupcima. Osim toga, unaprijeđeni sistem pomoći će menadžerima brže prepoznati i primijeniti rješenja kako bi smanjili prekide u poslovanju. Sličan pristup zauzela je i popularna fast food franšiza Wendy’s, koristeći Google Cloud AI za testiranje narudžbi putem umjetne inteligencije.
U jeku sukoba sa Hutima: Amerikanci oborili sopstveni avion iznad Crvenog mora
McDonald’s nije pružio detalje o konkretnom načinu korištenja umjetne inteligencije, ali naglašava da će nadogradnje obuhvatiti hardverske i softverske promjene na samim lokacijama restorana, uz podršku usluga koje pruža Google Cloud.
Kompanija ističe da će novi sistem "smanjiti kompleksnost" za osoblje restorana, nudeći nova iskustva kako za zaposlenike tako i za kupce. Iako se spominje "smanjenje kompleksnosti", kompanija izbjegava jasno izreći eventualnu zamjenu ljudskih radnika umjetnom inteligencijom, piše Bajtbox.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.