Kompanija "oživjela" konkurenciju YouTubeu: IGTV postaje Instagram TV
Instagram je još 2018. godine predstavio IGTV, platformu napravljenu za objavljivanje i pregledavanje dužih videozapisa, koja je, prema planovima kompanije, trebala konkurirati YouTubeu, što se očito – nikad nije ostvarilo.
Budući da je TikTok uzeo maha nedugo nakon predstavljanja IGTV-a, može se reći da je kompanija svoju platformu zanemarila, sve do prošlog utorka kada su je odlučili preimenovati u „Instagram TV“, ne bi li je tako „oživjeli“, piše The Verge.
Naime, Instagram se tako riješio ekskluzivnog IGTV video formata, pa sada svi videozapisi objavljeni na glavnom feedu mogu trajati do 60 minuta, što je prije bilo rezervisano samo za IGTV sadržaj, prenosi Bug.hr.
Emotivna priča Dženada Džine koja će vam dirnuti srce: 'Ovo je pravi primjer dobrote'
Osim toga, Instagram TV videozapisi od sad se mogu pregledavati bez odlaska na posebnu namjensku karticu, što olakšava njihov pronalazak, ali također izgleda pomalo „nabacanim“ kod Instagram računa koji objavljuju puno raznovrsnog sadržaja.
U svakom slučaju, ova promjena donosi blago osvježenje koje će se nekim korisnicima zasigurno svidjeti, a također dokazuje i da Instagram nije zaboravio na svoj pomalo propali pokušaj konkuriranja YouTubeu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.