Kineski naučnici zvanično: Možda smo uhvatili signale vanzemaljaca

Kineski naučnici zvanično: Možda smo uhvatili signale vanzemaljaca
Foto: Kineska akademija nauka / Kineski teleskop 'Sky eye'

Kineski naučnici tvrde da je njihov gigantski teleskop "Sky Eye" možda uhvatio znakove vanzemaljske civilizacije.

Istraživači s Beijing Normal University pronašli su "nekoliko slučajeva mogućih tehnoloških tragova vanzemaljskih civilizacija", navodi se u izvještaju objavljenom u utorak u Science and Technology Daily, službenom listu Ministarstva nauke i tehnologije.

Signale je otkrio kineski sferični radio teleskop s otvorom od 500 metara (FAST), jedini divovski radio teleskop s jednom antenom na svijetu. Neformalno je poznat kao "Sky Eye".

Konaković: Sa tugom i bolom sjećamo se žrtava, i dalje ima onih koji takve zločine veličaju i slave

Kozmolog Zhang Tongjie, nekoć nazvan "najvećim kineskim lovcem na vanzemaljce", rekao je da je FAST locirao "nekoliko uskopojasnih elektromagnetskih signala drugačijih od onih koje su uhvatili u prošlosti".

Zhang je, ipak, naveo i kako bi novi signali mogli biti samo radio smetnje: "Mogućnost da je sumnjivi signal neka vrsta radijskih smetnji također je vrlo velika i treba je dodatno potvrditi i isključiti. Ovo može biti dug proces."

Kako je Insiderov Azmi Haroun ranije izvijestio, teleskop FAST, koji se nalazi u provinciji Guizhou, može otkriti slabe radio-valove iz pulsara i materijala u udaljenim galaksijama.

Teleskop je završen 2016. godine, a opservatorij je koštao 171 milijun dolara.

Od septembra 2020, jedna od glavnih funkcija teleskopa bila je potraga za vanzemaljskim životom. Pekinški univerzitet radi zajedno s naučnicima s Unvierziteta Kalifornija, Berkeley, na ovom programu.

Do danas su ti istraživači identificirali dvije grupe signala iz 2019. prilikom obrade podataka 2022. i jednu grupu signala ove godine, rekao je Zhang za Science and Technology Daily.