Clubhouse/ Članovi nove društvene mreže su Musk i Oprah, ali vi niste pozvani

17. 02. 2021. u 22:35:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 0

Društvena mreža Clubhouse bi se najlakše moglo uporediti s VIP sekcijom nekog noćnog kluba.

VIP sekcija, ispred koje stoje zaštitari, a unutru je Clubhouse.

Sve izvan toga smo mi "obični ljudi", koji ne mogu ući.

Vrijednost ove društvene mreže raste uz njenu popularnost, posebno nakon što je Elon Musk jučer održao nastup u jednoj od soba Clubhousea.

1. Što je uopće Clubhouse?

Budući da je eksluzivna aplikacija, velike su šanse da do sada niste čuli za Clubhouse.

Za pojmove društvenih mreža koje opstaju, Clubhouse je relativno svjež na tržištu, a osnovan je u aprilu 2020. godine, u jeku globalne pandemije, piše telegraf.hr.

Trenutno je još uvijek dostupan samo s pozivnicom, a morate imati iPhone, budući da postoji samo aplikacija za iOS.

Ne postoji ni verzija koju možete otvoriti u internetskom pregledniku. Ipak, ovog mjeseca su iz kompanije najavili da će “uskoro” početi s razvojem aplikacije za Android platformu.

Clubhouse važi za sljedeću veliku stvar na tržištu društvenih mreža. Za razliku od starije konkurencije, ljudi su u Clubhouseu povezani samo zvukom.

Dakle, jednom kada upadnete, možete prisluškivati ili pridružiti se razgovorima koji već traju, a možete pokrenuti i svoj.

Da se ponovno poslužimo analogijom noćnog kluba, princip je kao da uletite nekom društvu koje o nečem raspravlja sa svojim mišljenjem.

Najbitnija funkcija ove aplikacije je pak da se zvuk ne snima, niti napušta aplikaciju. Glavno pravilo aplikacije je da se sve što je izgovoreno u aplikaciji ne snima, a razgovori se ne pohranjuju.

Dakle, sve što se kaže u klubu, ostaje u klubu. Barem se tako činilo.

Ko je član tog kluba?

Ovaj ekskluzivni klub, prema posljednjim podacim,a broji više od 600 hiljada članova, dok je u maju 2020. godine imao samo 3500 članova, piše New York Times. 

Međutim, članovi Clubhousea su neki poznati ljudi poput Oprah, Ashtona Kutchera, Drakea, Jareda Leta, Chrisa Rocka i drugih, piše Vogue u svojem iscrpnom testu Clubhousea.

Uz celebrityje, članovi Clubhousea bi se mogli smatrati elitnom klijentelom. Članstvo u Clubhouseu postalo je statusni simbol u Silicijskoj dolini, što se najviše može zahvaliti tome što članovi dijeljenje pozivnica smatraju vrlo ozbiljnom stvari.

Ipak, ako pozovete nekoga, potencijalno ugrožavate svoju reputaciju i vaš status u društvu, ako pozvani član ne ispuni očekivanja.

Kada ćemo i mi ostali moći u VIP sekciju?

Priča oko Clubhousea je jako zanimljivija, pa se sasvim logički nameće pitanje kada se možemo pridružiti cijeloj stvari, barem kako bi se na trenutak smatrali elitom tech svijeta.

Da se vratimo na usporedbu s početka članka, niko još ne zna do kada će zaštitar stajati na ulazu u VIP sekciju, odnosno, do kada će Clubhouse biti zatvoren za beta testiranje.

Postoji i mogućnost da će uvijek biti zatvoren za obične korisnike, ali, ne pod krinkom beta testiranja, već da će i dalje biti društvena mreža za koju vam treba pozivnica.

Iz kompanije su prošle godine napisali kako se planiraju “ubrzo” otvoriti za javnost, ali, to još uvijek nisu učinili.

Za to, tvrde, imaju dobar razlog. Clubhouse želi sporo graditi svoju zajednicu, kako bi bila što zanimljivija i kvalitetnija, a razvijaju i funkcije kako bi mogli nositi se s velikim brojem korisnika. Očito im za to treba vremena.


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

NEMA KOMENTARA