Apple Vision Pro: Počela prodaja 'tehnologije budućnosti'
Apple-ova Vision Pro mogla bi promijeniti način na koji ljudi gledaju televiziju kod kuće i koriste računare na poslu, potencijalno pozicionirajući headset kao nasljednika tradicionalne televizije i Maca.
Headset od 3.499 dolara (6.288 KM), koji kombinira trodimenzionalni digitalni sadržaj s pogledom na vanjski svijet, stigao je u prodavnice Apple-a u SAD-u u petak.
Apple ima miješane rezultate u privlačenju programera. Netflix kompanija, jedna od najpopularnijih aplikacija za gledanje videozapisa, izjavila je kasno u petak da neće praviti novu aplikaciju za Vision Pro, iako korisnici mogu gledati filmove i serije putem web preglednika uređaja.
BHmeteo otkrio kada možemo očekivati nestabilnije vrijeme i veći snijeg
YouTube, koji trenutno nije bio dostupan za komentar, rekao je u izvještaju Bloomsberga da ne planira lansirati novu aplikaciju za uređaj, već korisnici mogu koristiti Safari web preglednik. Servis za streaming muzike, Spotify, također nije razvio aplikaciju za lansiranje proizvoda, prema osobi upućenoj u stvar.
Skupi uređaj dolazi s prilagođenim računarskim čipovima i teško proizvodljivim ekranima koje konkurenti nemaju. Analitičari koji su isprobali headset kažu da ove karakteristike mogu učiniti uređajem prijetnjom gotovo svakom velikom dvodimenzionalnom ekranu kod kuće ili na poslu. Walt Disney quietly opens new tab već godinama surađuje s Apple-om na aplikaciji za lansiranje Vision Pro, najnovijoj u historiji suradnje ove dvije kompanije.
Elon Musk se pohvalio: Njegova kompanija uspješno ugradila čip u mozak čovjeka
“Kada smo vidjeli ovo, postalo je očito da je to novo platno način na koji možemo pričati priče na način koji nije učinjen prije”, rekao je Aaron LaBerge, glavni tehnološki direktor Disney Entertainment.
Uređaj otvara nove načine doživljavanja sportskih događanja uživo ili vožnji u zabavnim parkovima, rekao je LaBerge. “To zaista dobro govori o tome što mi najbolje radimo, a to je donošenje naših likova i priča u stvarni svijet i približavanje ljudima koje volite”, rekao je Voris.
Nije jasno je li uređaj za miješanu stvarnost bio ono što je pokojni suosnivač Apple-a Steve Jobs imao na umu kada je povjerio biografu Walteru Isaacsonu da je, razvijajući televiziju nove generacije, "napokon to riješio". Ali analitičar poput Bena Bajarina iz Creative Strategies smatrao je da je Vision Pro ispunio to davno obećanje. “Ne znam je li to ono što je Jobs mislio kad je rekao 'Riješio sam TV'”, rekao je Bajarin. “Ali platformski element čini ga zanimljivijim nego da su lansirali TV. To može biti produktivnost. To može biti društveno. ... To bi moglo postati puno veći događaj i puno veća prilika nego da je to samo TV.”
Naravno, skupi Vision Pro neće biti brz prodavač. U napomeni investitorima, analitičar Bernstein Toni Sacconaghi rekao je da je Apple rekao svom lancu snabdijevanja da očekuje izgradnju samo 1 milion jedinica - i čak bi to moglo biti Apple-ovo pripremanje viška kapaciteta pred potražnjom potrošača, piše Reuters.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.