Squid Game u stvarnom životu: Netflix objavio prvi teaser za reality po uzoru na hit seriju
Tokom globalnog Tudum livestreama u subotu, Netflix je objavio prvi teaser za reality show koji se radi po uzoru na Emmyjem nagrađeni južnokorejski hit Squid Game.
Baš kao i serija, koja je trenutno u produkciji druge sezone, Squid Game: The Competition ima 456 takmičara koji se natječu u dječjim igrama za priliku da osvoje 4,56 miliona dolara (oko 8.1 milion maraka). Reality show na Netflix dolazi u novembru, a sadržavat će deset epizoda.
Iako nema puno iznenađenja u teaseru od 27 sekundi, čini se da Netflix nije puno odstupio od originalne formule TV serije.
Namirite se na vrijeme: Trgovine u Federaciji BiH neće raditi ni u nedjelju, ali ni u ponedjeljak
Teaser prikazuje ekipu koja gradi set, tu je i kratak pogled na nadzornike u njihovim maskama i crvenim kombinezonima, natjecatelje u zelenim kombinezonima i barake u kojima su vjerojatno boravili, te ogromnu animatroničku lutku koja upravlja visokim ulozima za igru crveno svjetlo - zeleno svjetlo.
Ranije ove godine, Variety i Rolling Stone razgovarali su s takmičarima koji su rekli da je snimanje Squid Game: The Competition bila "nehumana, okrutna, namještena katastrofa". Ljekari su već prvog dana pozvani na intervenciju kako bi sanirali lakše ozljede.
Podsjetimo, Squid Game je nevjerovatna TV senzacija iz 2021. godine, koja je postala jedna od Netflixovih najgledanijih serija - prati priču takmičara koji igraju dječje, ali krvave i smrtonosne, igre preživljavanja kako bi dobili šansu za osvajanje velike svote novca koja će im promijeniti život.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.