'Squid Game' ruši sve rekorde, gledali je u 111 miliona domova

Popularnu dramsku seriju Squid Game na korejskom jeziku na Netflixu je pogledalo 111 miliona kućanstava širom svijeta te je postala Netflixov najuspješniji izvorni sadržaj, izvijestio je u srijedu američki streaming div.
Od početka prikazivanja 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mjesto na popularnim Netflixovim TV ljestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Države, Britaniju i Francusku, navodi Netflix, a prenosi južnokorejska novinska agencija Yonhap.
Konkretno, u SAD-u je Squid Game postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvome mjestu 21 dan zaredom.

Barbarez potvrdio loše vijesti o Džeki: "Nije ga bilo u svlačionici"
"Otkako je Netflix pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio prikazati kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom svijeta", rekla je Kim Min-young, potpredsjednica za sadržaj u azijsko-pacifičkoj regiji, isključujući Indiju.
"Squid Game pomogla nam je ostvariti san", rekla je.
Radnja serije Squid Game, koju je režirao i napisao Hwang Dong-hyuk, prikazuje stotine ljudi koji se takmiče u smrtonosnim verzijama korejskih dječjih igara kako bi osvojili novčanu nagradu od 45,6 milijardi wona (38,5 miliona američkih dolara), piše Hina.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.