U Mercator i Konzum su stigli Zumići

4
Promotivni tekst
U Mercator i Konzum su stigli Zumići
Foto: Konzum / Program lolajnosti Zumići

Veliki program lojalnosti Zumići započinje danas u Mercator i Konzum prodavnicama širom Bosne i Hercegovine.

Zumići su vesele super pčelice koje će mališanima skrenuti pažnju na značaj pčelica za čovječanstvo i cjelokupan eko svijet, jer upravo su one odgovorne za oprašivanje oko 80 posto biljaka cvjetnica i za više od 70 posto usjeva koji čine hranu za ljude, a ujedno su i glavni oprašivači biljaka. Čak jedna trećina sve hrane ovisi o pčelama i njihovom oprašivanju, te su upravo iz tog razloga u Konzumu i Mercatoru odlučili kroz ovaj veliki projekat ukazati mališanima na tako važnu ulogu pčelica.

Novi prijatelji mališana su plišane igračke sa likovima pčelica - Zgodni Deni, Roko Superoko, Slatka Zlatka, Nina Peludina, Žalas Genijalac i Njezino Medočanstvo.

Ovo je posljednji snimak helikoptera: Gusta magla uzrokovala pad, četiri osobe poginule

Ovo je posljednji snimak helikoptera: Gusta magla uzrokovala pad, četiri osobe poginule

U periodu od 29.08. do 23.10. u svim Mercator i Konzum prodajnim objektima kupci će moći sakupljati naljepnice koje im omogućavaju kupovinu omiljenog Zumića po super cijeni, a kupovinu će biti moguće obaviti do isteka zaliha ili najkasnije do 06.11. Kupci će dobivati naljepnice za svakih potrošenih 10KM ili za kupovinu posebno označenih proizvoda partnera projekta.

Otkriveno ko stoji iza plakata sa natpisom Zum Zum

Otkriveno ko stoji iza plakata sa natpisom Zum Zum

“Sretan sam jer su Zumići stigli u Mercator i Konzum prodavnice te će kroz igru i zabavu sa mališanima skrenuti pažnju na značaj i zaštitu pčelica i potaknuti ih na odgovorno ponašanje još od malih nogu, što je veoma važno obzirom na značajnu ulogu pčela u funkcionisanju cjelokupnog eko sistema. Vjerujemo da će interesovanje za Zumiće biti jednako dobro ako ne i bolje, nego što je to bilo prethodnih godina kada smo u Konzumu realizovali već dobro poznate projekte i to dvije sezone projekta Zdravoljupci i Morsovci, a s druge strane sretan sam jer će od ove godine i kupci Mercatora imati priliku učestvovati u jednom ovako velikom dječijem loyalty programu”, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma i Mercatora BiH.

Druženje sa maskotama super pčelica Zumića će biti jedan od važnih segmenata projekta zajedno sa edukacijom mališana, te je u planu da Zumići u narednim sedmicama obiđu više od 20 gradova širom Bosne i Hercegovine.

Više informacija o projektu Zumići potražite na mercator.ba i konzum.co.ba.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Povezano

/ Najnovije