Otkriveno ko stoji iza plakata sa natpisom Zum Zum
Proteklih dana na ulicama Sarajeva i šire pojavili su se upečatljivi billboardi sa natpisom Zum Zum. Šta to znači? Ko stoji iza ovih plakata i šta se njima najavljuje? Odgovori na ova pitanja tražili su se među brojnim prolaznicima koji su nagađali o čemu je riječ.
Ipak, ostajali su u nedoumici da li je na pomolu još jedna marketinška kampanja, novi proizvod na našem tržištu ili nešto treće. I sami zainteresirai o čemu se tu radi počeli smo tragati za odgovorima.
Jučer smo na društvenim mrežama primijetili neobične objave sa pitanjima koja su zaintrigirala pratitelje, a pitanja glase: "Znate li kako bi svijet izgledao bez pčelica?" i "Koliko meda u svom životnom vijeku proizvede jedna pčelica?"
Titove brigade lopatom izgradile 242 km pruge za 7 mjeseci, vlast danas ne umije popraviti 80 metara
Obzirom da su se zanimljive polemike o pitanjima vezanim za pčelice vodile na društvenim mrežama Konzuma i Mercatora, došli smo do zaključka da ova priča možda i ima neku poveznicu sa plakatima Zum Zum, te smo tim povodom kontaktirali Harisa Arnautovića, rukovoditelja marketinga ovih kompanija koji nam je potvrdio da su Zum Zum plakati zapravo najava velikog nadolazećeg projekta Zumići:
Drago mi je ako smo uspjeli zainteresovati javnost, a posebno mališane i prije zvaničnog početka projekta. Upravu ste, radi se o dječijem loyalty programu Zumići koji uskoro ekskluzivno započinje u Konzumu i Mercatoru te vjerujem da će ova informacija obradovati brojne mališane. U ovom momentu ne bih otkrivao pojedinosti osim da za naše kupce i njihove mališane pripremamo super iznenađenja i mnogo dobre zabave sa našim super pčelicama.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.