Poljska modna kompanija LPP širi mrežu na Balkanu, ulazi i u BiH

Radiosarajevo.ba
Poljska modna kompanija LPP širi mrežu na Balkanu, ulazi i u BiH
Foto: Arhiv / Radnja brenda Reserved u vlasništvu LPP-a
LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu.

Najavljuje se ulazak i na novo tržište - u Bosnu i Hercegovinu.

Posljednjih godina, poljsku kompaniju LPP mnogi nazivaju najbrže rastućom u oblasti maloprodaje odjeće.

Kako pokazuju najnoviji finansijski izveštaji, rezultati su prilično impresivni.

Samo u prvih devet mjeseci ove godine ostvarili su rast neto profita od 36,5 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Prisutni su sa svojim brendovima, prije svega najpoznatijim brendom Reserved, na 20 europskih tržišta, ali i u Aziji i na Bliskom istoku.

LPP najveći broj radnji otvara samostalno i tako je u većini europskih zemalja. Ipak, franšizing im nije stran.

Na bjeloruskom tržištu, na koje su ušli prošle godine, imaju potpisan franšizni ugovor sa dva partnera – za brend Reserved sa kompanijom Rapa Group, a za Cropp i House sa TDM Import.

Na tržištima Bliskog istoka se uglavnom šire otvaranjem franšiznih prodavnica.

LPP nije zapostavio ni Balkan. Hrvatska je bila prvo tržište na kojem su se pojavili 2014. godine. U Srbiju su sa brendovima Reserved i Sinsay ušli 2017. godine i nastavljaju da šire prodaju dovođenjem ostalih brendova iz svog portfelja.U septembru 2018. otvorili su svoju prvu radnju u Sloveniji. Na to tržište su ušli sa brendom Reserved, sa kojim su i počeli poslovanje u Poljskoj prije dvadeset godina. Na postojećim tržištima će, kako najavljuju iz kompanije, nastaviti da povećavaju broj radnji, a u njihovoj poslovnoj agendi za 2019. nalazi se i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine.

Franšizu, kao model širenja su, kako smo rekli, izabrali uglavnom za Bliski istok.

Prva franšizna radnja u Izraelu, otvorena u avgustu nedaleko od Tel Aviva, izazvala je neočekivanu reakciju potrošača.

Za veoma kratko vrijeme kupci su gotovo ispraznili prodavnicu. Zato ne čudi što je prije svega nekoliko dana objavljeno da će na tom tržištu do 2023. biti otovoreno još 18 franšiznih radnji. Primalac franšize za to tržište je kompanija H&O Fashion Chains Ltd.

Osim tržišta Slovenije i Izraela, LPP je sa brendom Reserved tokom 2018. ušao i na tržište Kazahstana.

Koliko su ambiciozni planovi ove poljske kompanije pokazuje i podatak da je planirani godišnji rast maloprodajnog prostora od 12 do 15%.

LPP trenutno ima oko 1.700 radnji koje se prostiru na više od milion kvadratnih metara. 

U Europi imaju i 11 onlajn prodavnica. Na Varšavskoj berzi, najrazvijenijoj berzi Srednje i Istočne Europe, listirani su od 2001. godine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije