“Ožujsko Business Case Challenge” nadmašio očekivanja!
Finale „Ožujsko Business Case Challenge“ održano je 20. decembra na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu u organizaciji Centra za razvoj karijere - CERK i kompanije Molson Coors BH, a u saradnji sa Ekonomskim fakultetom u Sarajevu.
Ukupno 17 prijavljenih timova sa prostora Bosne i Hercegovine, ali i Hrvatske i Srbije, borilo se u velikom finalu.
Teme ovogodišnjeg takmičenja su bile: „Ožujsko regionalni pristup“, kojom bi se brend dodatno približio svojim potrošačima na regionalnom, odnosno lokalnom nivou, „Ožujsko i mladi“ kako bi na inovativan način Ožujsko pivo približili mladima, kao i „Craft Pivo - lansiranje brenda“ - kreiranje kampanje za predstavljanje novog craft piva.
U finalu, u konkurenciji 9 timova finalista iz Sarajeva, Tuzle, Mostara, Banja Luke i Istočnog Sarajeva prilikom prezentacija izuzetno visokog kvaliteta studentskih radova, žiri je donio odluku da dodijeli dva prva mjesta i vrijedne novčane nagrade timovima „Newoice“ iz Sarajeva i timu „M&M“ iz Banjaluke. Treće mjesto mjesto zauzeo je tim „Tech&Sense“ iz Tuzle i Istočnog Sarajeva.
Organizatori ističu da je „Ožujsko Business Case Challenge“ bio veoma uspješan, te da su veoma ponosni što je ovaj projekat nadmašio očekivanja i privukao veliki broj takmičara da predstave svoje poslovne ideje.
Iz kompanije Molson Coors BH ističu, da u 2019. godini planiraju mnoštvo zanimljivih projekata namijenjenih upravo mladima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.