Nikolić: CRM alati imaju važnu ulogu u poslovanju Addiko Banke

Radiosarajevo.ba
Nikolić: CRM alati imaju važnu ulogu u poslovanju Addiko Banke
Foto: Radiosarajevo.ba / Snežana Nikolić

Pod sloganom "Connecting the Dots" u Neumu je ove sedmice održana deveta NetWork konferencija koju je održana pod pokroviteljstvom informatičkog giganta Microsofta.

Na konferenciji je svoje posljednje tehnološke inovacije predstavila i Addiko banka, a među njima i CRM alat. 

Addiko Bank: Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje

Snežana Nikolić, analitičarka sa 14 godina radnog iskustva u bankarskoj industriji, predstavila je ulogu CRM alata u poslovanju Addiko Banke.

"Uloga dobrog CRM alata u poslovanju Addiko Banke je da nam olakša i poboljša komunikaciju s klijentima. Jedan od naših osnovnih principa je SFB koji podrazumeva jednostavno, jasnu oi direktnu komunikaciju i to je upravo ono što nam ovaj alat omogućiti", kaže Nikolić.

Ova vrsna analitičarka s bogatim bankarskim iskustvom ponudila je odgovor i na pitanje šta kvalitetan CRM alat donosi klijentima Addiko Banke.

"Kvalitetan CRM alat će našim klijentima doneti bolje razumevanje njihovih potreba i brže rešavanje svih njihovih zahteva. Kolege koje su u komunikaciji s klijentima će imati jedinstveni prikaz svih informacija o klijentima i na taj način će moći ostvariti bolju komunikaciju s njima", dodala je Nikolić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije