Addiko Bank: Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje
Pod sloganom "Connecting the Dots" u Neumu je ove sedmice održana deveta NetWork konferencija koju je održana pod pokroviteljstvom informatičkog giganta Microsofta.
Na ovogodišnjoj konferenciji Addiko Banka predstavila je različite strategije kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje. Predstavljene su brojne inovacije na tom polju, a među najznačajnijim izdvajaju se virtualne poslovnice, mKredit i instant plaćanja QR kodom. Virtuelna poslovnica otkriva upravo zašto se klijenti odlučuju za prelazak u digitalno okruženje.
Izuzetno zanimljiva predavanja na tu temu ispred Addiko Banke održao je Srđan Novaković.
"Virtuelna poslovnica predstavlja najnaprednije rješenje gdje klijenti u online okruženju mogu da dobiju sve informacije o određenim proizvodima. Mogu odmah aplicirati i za otvaranje računa i za dobijanje samog kredita. Kompletan proces, koji je vrlo jednostavan potpuno prođete za 5 do 10 minuta. Mi to zovemo end to end. Od početka do kraja. Kompletan proces prođete bez dolaska u poslovnicu i dobijete kredit i otvorite račun online", ističe Novaković.
Ove inovacije još uvijek ne mogu zaživjeti u Bosni i Hercegovini, a razlog leži u nedostatku zakonske regulative.
"Mi kao Addiko Banka smo tehnički u potpunosti spremni, međutim najveću prepreku u Bosni i Hercegovini predstavlja zakonska regulativa koja nije usklađena sa tržištem regiona. Tu prije svega mislim na regulativu koja se tiče elektronskog potpisa i mislim da je tu najveće ograničenje. Nadam se da će do promjene te regulative doći, što će nama omogućiti da ove najnaprednije procese predstavimo i na tržištu Bosne i Hercegovine", kaže Novaković.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.