Kupovinom italijanskih proizvoda u Konzumu i Mercatoru možeš osvojiti Fiat 500 Hybrid ili Vespu 50cc
U Konzumu i Mercatoru čeka te bezbroj autentičnih italijanskih proizvoda kupovinom kojih možeš sudjelovati u nagradnoj igri i osvojiti Fiat 500 Hybrid ili jednu od tri Vespe 50cc. Nagradna igra dijelom je projekta "Ma che buona ponuda" kojeg Konzum i Mercator, u saradnji sa Italijanskom trgovinskom agencijom (ITA), realiziraju u periodu 01.07.-31.07.2024. za prodajne objekte u FBiH. U nagradnoj igri možeš sudjelovati vrlo jednostavno, kupovinom jednog italijanskog proizvoda označenog na mjestu prodaje ili objavljenog u katalogu te slanjem sigurnosnog koda sa dna računa, uz ime i prezime te podatkom o gradu stanovanja, putem SMS poruke na broj 091 210 002. Broj je jedinstven za sve mrežne operatere u BiH, a cijena SMS poruke iznosi 0,20 KM + PDV.
Italijanski proizvodi koji su dijelom projekta objavljeni su u aktuelnom izdanju kataloga, posebno označeni na mjestu prodaje u FBiH te ujedno dostupni na www.konzumshop.co.ba i Glovo aplikaciji.
"Sretan sam jer u kontinuitetu Konzum i Mercator, sa svojim partnerima, na tržište donose nove marketinške projekte i nove vrijednosti za naše kupce. Nakon nedavno realizirane nagradne igre u okviru koje smo naše najsretnije kupce nagradili sa dva automobila Opel Mokka i Opel Crossland, nezaboravnim putovanjima u Andaluziju i Kapadokiju te vrijednim poklon kupovinama na red je došao projekat "Ma che buona ponuda" koji se kao takav po prvi put realizira na našem tržištu. Projekat realiziramo u saradnji sa našim dugogodišnjim partnerima iz Italijanske trgovinske agencije (ITA) u okviru kojeg ćemo naše kupce ponovno nagraditi vrijednim nagradama, a sada su to Fiat 500 Hybrid i tri Vespe 50cc kao zasigurno najprepoznatljiviji italijanski simboli. Tim povodom izuzetno zadovoljstvo nam je bilo jučer u našem prodajnom objektu Mercator Ložionička ugostiti delegaciju Ambasade Italije u BiH kao i delegaciju Italijanske trgovinske agencije (ITA) na čelu sa direktoricom Sandrom Di Carlo te time označiti početak ovoga projekta. Naši prodajni objekti će narednih mjesec dana odisati Italijom a na policama naši kupci mogu pronaći bezbroj autentičnih italijanskih proizvoda i osvojiti jednu od vrijednih nagrada." - izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing kompanije Konzum BiH.
Sandra Di Carlo, direktorica Italijanske trgovinske agencije (ITA) koja je inicijator projekta i partner u njegovoj realizaciji, tom je prilikom izjavila: "Ovo je prva promocija koja se provodi u Bosni i Hercegovini, organizirana u saradnji s jednim od najznačajnijih trgovačkih lanaca na ovome tržištu. Posebno bih naglasila da je Bosna i Hercegovina zemlja koja je oduvijek bila naklonjena Made in Italy proizvodima te kojoj je Italija prvi strani dobavljač i drugi komercijalni partner. Ovim projektom želimo podržati plasman italijanskih proizvoda na bh tržištu i suprotstaviti se fenomenu "italian sounding" (proizvodi kojima samo ime zvuči italijanski) potičući na taj način lokalne potrošače da prepoznaju kvalitet naših prehrambenih i vinskih proizvoda."
Više informacija o projektu i nagradnoj igri dostupno je na www.konzum.co.ba i www.mercator.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.