Direct Media i Red Bull predvode LED OOH revoluciju oglašavanja kroz pilot projekt u BiH
Prva realizovana kampanja u BiH putem DION mreže označava iskorak ka automatiziranom, digitalno upravljanom vanjskom oglašavanju u skladu sa svjetskim trendovima.
Red Bull FMX Jam, održan 7. augusta na tvrđavi Kastel u Banjoj Luci u sklopu Freshwave festivala, oduševio je publiku spektakularnim akrobacijama svjetskih freestyle motocross vozača. Događaj će, međutim, ostati upamćen i po još jednom iskoraku: Kao povod za pilot kampanju realizovanu putem DION programmatic LED OOH sistema, koji predstavlja novo digitalno poglavlje u vanjskom oglašavanju u Bosni i Hercegovini.
DION kao inovacija koja transformiše vanjsko oglašavanje
DION (Digital Interactive Out-of-home Network) je in-house razvijen programmatic sistem koji povezuje različite LED OOH provajdere, bilo da je riječ o manjim lokalnim ili velikim OOH providerima, u jedinstvenu mrežu za automatizirani zakup oglasnog prostora.
Korištenjem DION-a, oglašivači imaju mogućnost brzog i jednostavnog zakupa oglasnog prostora na više lokacija istovremeno, preciznog ciljanja relevantne publike prema lokaciji i vremenu prikazivanja, kao i upravljanja kampanjama s punom transparentnošću i kontrolom.
“Direct Media nastavlja pratiti svjetske trendove i biti aktivni učesnik i inovator u bh. oglašivačkoj industriji. DION je nastavak strateških inicijativa naše agencije u Bosni i Hercegovini, poput inicijalizacije TGI istraživanja, vodećeg izvora podataka o potrošačima za profilisanje i targetiranje, zatim uspostave Banner Monitoringa, implementacije MediaLighthouse softvera za planiranje, optimizaciju i zakup medija, i mnogih drugih aktivnosti koje donose dugoročnu vrijednost tržištu, oglašivačima, ali i samoj agenciji,” izjavio je Nermin Kaljača, Media Director agencije Direct Media Sarajevo.
Red Bull FMX Jam najavna kampanja: Primjer kako izgleda oglašavanje budućnosti
Kampanja za promociju Red Bull FMX Jam događaja bila je prva realizovana putem DION mreže. Tokom njenog trajanja, Red Bull spot se prikazivao na LED ekranima unutar mreže, na više lokacija u Bosni i Hercegovini, na frekventnim i pažljivo odabranim mjestima kojima prolazi ciljana publika.
Zahvaljujući DION sistemu, kampanja je mogla biti lansirana brzo i efikasno, bez komplikovanih procesa rezervacije, uz potpunu kontrolu nad tim kada i gdje će se poruke prikazivati. Ovakav pristup oglašavanju omogućava brendovima da preciznije dopru do svoje publike, u pravom trenutku i na odgovarajućoj lokaciji, uz bolju iskoristivost budžeta i jasne izvještaje o prikazu kampanje.
“Korištenje DION sistema pružilo nam je potrebnu fleksibilnost, brzinu i pouzdanost u realizaciji kampanje. Ovo je odličan primjer kako inovacije u vanjskom oglašavanju mogu unaprijediti i naše marketinške aktivnosti. DION će omogućiti efikasnije upravljanje budžetom i postizanje većeg efekta,” izjavila je Sanela Vujović, National Marketing Manager Red Bull BiH.
Poziv provajderima LED ekrana: Uključite se u DION mrežu
DION mreža je otvorena za sve LED provajdere u Bosni i Hercegovini, bilo da posluju lokalno, regionalno ili na nacionalnom nivou. Uvezivanjem u sistem, partneri dobijaju pristup regionalnim i međunarodnim kampanjama, efikasnije upravljanje inventarom, kao i detaljne izvještaje o prikazu i performansama kampanja.
Sve više provajdera već prepoznaje prednosti DION-a. Pravo je vrijeme da se svi priključe mreži koja mijenja pravila vanjskog oglašavanja. Tim Direct Media Sarajevo stoji svim zainteresovanim providerima na raspolaganju za sve informacije i naredne korake.
“Kao dio DION mreže, imamo priliku učestvovati u realizaciji kampanja za neke od najprepoznatljivijih brendova na tržištu. Sistem nam je omogućio bolju iskoristivost kapaciteta i lakšu povezanost s agencijama i oglašivačima,” izjavio je Bojan Zorić, Sales and Development Manager u kompaniji Led Euro Media.
Novi standard u vanjskom oglašavanju
DION ne predstavlja samo alat za zakup oglasnog prostora, on uvodi novi standard u vanjskom oglašavanju u BiH. Kombinujući digitalne tehnologije, podatke i fleksibilnost programmatic pristupa, DION donosi benefite i oglašivačima i provajderima, ali i publici kojoj su poruke relevantnije i kvalitetnije plasirane.
Kroz ovaj projekat, Direct Media još jednom potvrđuje svoju poziciju lidera i inovatora na tržištu, spajajući regionalnu ekspertizu sa globalnim trendovima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.