U Sarajevu počela šesta Branding konferencija
U Sarajevu danas će se okupiti domaći, regionalni i svjetski eksperti iz svijeta brandinga i marketinga.
Predavači na konferenciji su marketinški profesionalci, generalni menadžeri uglednih kompanija, community i brand menadžeri s velikim profesionalnim iskustvom, poput Sanje Partalo (Columbia Business School), Thomasa Trautmanna (ekspert za neuromarketing), Vladimira Dimovskog (McCann Adriatic), i Špele Levičnik Oblak (LUNA TBWA CEE Adriatic).
Također, predavanje će održati i Sanja Milinović (Hrvatski Telekom), Igor Štefanc (IKEA Hrvatska), Damir Ciglar (Imago), Amina Karić (Authority Partners), Minka Gazibara-Bajramović (SM Studio Marketing Legend), Milada Čerkića (Atlantbh Sarajevo), Haris Memić (Symphony), Elma Pašić (GfK BH) i Edin Mehić (Kolektiv).
Branding konferencija mjesto je novih inspiracija, a teme koje će obuhvatiti predavanjima današnji gosti, su, između ostalog, izgradnja brenda u digitalnom dobu, izazovi brandova i trendova, šta se dešava u mozgu potrošača...
Potencijal Bosne i Hercegovine je svakakao u turizmu, zdravoj hrani... a, koji savjet za našu državu je dao Thomas Trautmann, ekspert za neuromarketing?
"Kada želite da se pozicionirate na nekom tržištu morate sebe izdvojiti, učini jedinstvenim i drugačijim od svih drugih. Ukoliko govorimo o turizmu u BiH, znate da ste tu u konkurenciji sa velikim brojem zemalja. Možemo dati za primjer Hrvatsku, koju sam, kako sam razumio, naprednija u ovoj branši nego BiH.
Ukoliko kažete i vi i Hrvatska da imate lijepe plaže, hotele... tu ništa ne možete. Morate pronaći ono što drugi nemaju i upravo to plasirati. Ako niste jedinstveni, po nečemu, nećete to moći uspjeti"rekao je za Radiosarajevo.ba Thomas Trautmann, ekspert za neuromarketing.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.