Održano Drugo zasjedanje Bihaćke Kreativne Republike

Radiosarajevo.ba
Održano Drugo zasjedanje Bihaćke Kreativne Republike
/ Bihaćka Kreativna republika 2
U 'Gradu na Uni' je još jednom organiziran skup profesionalaca iz oblasti marketinga, komunikacija i kreativne indrustrije.

Konferenciju je svojim predavanjem ''Sve mi uzmi, ali kontakte NE!'' otvorila Kristina Ercegović (agencija Zaokret i Business Cafe Zagreb) koja je govorila o bitnosti networkinga u poslovnom svijetu.

Potom su kreativni delegati imali priliku čuti iskustvo mlade Jovane Lea Simić (JDM d.o.o. Beograd), koja je zajedno sa Slobodanom Cobom Jovanovićem (Coba & Associates Beograd) i Kristinom Ercegović u prvom panelu ''Kako mali postaju veliki'', govorila o bitnosti angažiranja profesionalnih marketinških agencija prilikom izgradnje branda. Angažman agencije Coba & Associates je rezultirala premium brandom džemova Little Blue Pot, koji se danas prodaje na Američkom tržištu i čini ga najskupljim džemom na svijetu.

Drugo zasjedanje Bihaćke Kreativne republike zatvoreno je after partyjem ''Udahni BKR"  na kojem su posjetitelje svojim izvedama zabavljali bihaćki funky band GMO (Goni Mala Odavde), te jedan od trojice dj tria Aerodynamic Vibers. 

O brzoj i dinamičnoj content platformi projekta The Voice s jedne strane, te o Adidasovoj dugoročnoj digital strategiji za engagment korisnika u svom predavanju ''Klick, quik, slow: content koji se lajka!'' govorila je Martina Kolaček (Agencija 404 Zagreb).

Kreativne delegate Bihaćke Kreativne Republike o svojim ''Destinacijskim identitetima'' i radovima iz svog portofolija kroz predavanje je upoznao Vanja Cuculić (Studio Cuculić Zagreb). Vanja je govorio o svojim iskustvima u projektima kao što su ''Ogulin grad bajki'', te koliko je destinacijski identitet bitan za smijer u kojem određena destinacija želi ići.

Kako izgraditi moderni turistički identitet jedne države u svom predavanju ''Srbija kao brand'' govorio je Slobodan Coba Jovanović (Coba & Associates).

Kolika je bitnost društvenih mreža u turizmu? Kako putem njih dovući turiste većik broj turista? Koje su to destinacije i šta je to što turisti traže? U svom predavanju prisutnima je govorio Ilija Brajković iz zagrebačke digitanle agencije Akcija.

Glavni panel ovogodišnje Bihaćke Kreativne Republike bio je ''Brandiranje u turizmu'' u kojem su učešće uzeli Kristina Ercegović (Bussines cafe), dr. Božo Skoko (MPR Zagreb), Slobodan Coba Jovanović (Coba & Associates), Vanja Cuculić (Studio Cuculić) i Amarildo Mulić (Nacionalni park Una).

Muzej Prvog zasjedanja AVNOJ-a u Bihaću i ovoga puta pohodio je zavidan broj privrednika iz regije, novinara, studenata, te mladih ljudi koji prvi put ulaze u posao.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije