Amerikanci u prodajnim lancima za Božić potrošili više od 800 milijardi dolara
Dakle, zabilježena je veća prodaja nego ikada, a dionice su porasle zbog većeg potrošačkog povjerenja, veće zaposlenosti i ranijih popusta.
Sarah Quinlan, čelnica odjela tržišne analize Mastercarda, objavila je tu cifru nakon što je analitički ogranak kompanije objavio svoj izvještaj o potrošnji SpendingPulse.
U izvještaju se navodi da su praznične prodaje u prodavnicama i online putem između 1. novembra i 24. decembra porasle za 4,9 posto, što predstavlja najbrže godišnje povećanje od 2011. godine. Mastercard, koji prati potrošnju kombinujući prodajne aktivnosti u svojim mrežama uplate s procjenama uplata u gotovini i drugim formama plaćanja, isključio je prodaju automobila iz svojih analiza.
Većina američkih prodajnih centara gubila je na vrijednosti dionica u ovoj godini zbog profita online prodavnica kao što je Amazon.com Inc. Tradicionalni akteri na tom tržištu također su pretrpili gubitke "zahvaljujući" velim ulaganjima u njihove jeftinije online konkurente, prenosi Reuters.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.