Zelectric: Novo srce za staru Volkswagenovu "bubu"
Legendarna Volkswagenova "buba" nije tolika rijetkost na cesti, osim ako je riječ o automobilima dorađenim u firmi Zelectric Motors.
Prema čemu je njihova "buba" posebna? Umjesto karakterističnog zvuka četverocilindričnog boksera Zeletric "buba" kreće se bešumno, ne ispušta štetne gasove. Razlog: Pokreće je električni motor!
Kada je David Benardo prije četiri godine osnovao firmu Zelectric Motors u San Diegu, prepoznao je ogroman potencijal u restauraciji klasičnih Volkswagenovih i Porsche modela u moderne električne automobile. Dakle, "buba" nije jedini "pacijent" nego Zeletric prerađuje i originalni VW Bus s podijeljenim vjetrobranom, Karman Ghia, Porsche 911, Porsche 356...
"Stari automobili iz '50-ih i '60-ih godina prošlog stoljeća imali su bezvremenski dizajn, nastali su u doba kada je benzin bio jeftin. Danas se situacija promijenila, ekologija i niski troškovi korištenja postali su bitni. Zato smo odlučili kombinirati najbolje iz dva svijeta – klasični dizajn i modernu tehniku", kaže David Benardo.
Kada se umjesto originalnog zračno hlađenog benzinca od 34 KS ugradi električni motor snage 65 kW (90 KS), "buba" iz 1963. godine postaje mala raketa. Može pojuriti 180 km/h, skoro dvostruko brže od originala, dok 22-kWh litijska baterija osigurava voznu autonomiju od 180 km.
Moderna tehnika ima svoju cijenu - "elektrifikacija bube" košta 49.000 dolara pri čemu se automobil može i dodatno nadograditi posebnim felgama s klasičnim bijelim trakama na gumama (2.400 dolara), modernim audiosistemom (1.800 dolara), električnim grijanjem (1.200 dolara). Klima-uređaj se tek razvija...
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.