Brabham BT62R: Slavna ekipa Formule 1 predstavila prvi sportski cestovni automobil

0
Radiosarajevo.ba
Brabham BT62R: Slavna ekipa Formule 1 predstavila prvi sportski cestovni automobil

U Velikoj Britaniji pojavio se još jedan proizvođač sportskih automobila čije ime je poznato ljubiteljima automobilskog sporta. Brabham Automotive je kompanija koju vodi David Brabham, sin trostrukog svjetskog prvaka Formule 1 Jacka Brabhama, jedinog vozača u historiji koji je sa vlastitim bolidom osvojio naslov prije 44 godine.

Naravno, poznavaoci F1 znaju da su prije skoro 60 godina Jack Brabham i Ron Tauranac osnovali ekipu Brabham koja je pobijedila na 35 utrka, osvojila četiri vozačke i dvije konstruktorske titule. Ekipa je posljednji put nastupila u najbržem cirkusu 1992. godine.

Brabham_BT62R_007.jpg - undefined

Foto: Brabham Automotive

Sada se Brabham, poput svog nekadašnjeg velikog rivala McLarena, uključuje u svijet sportskih automobila. Prvi cestovni model je Brabham BT62R koji je "pripitomljena" verzija 2018. predstavljenog trkačkog BT62.

Izvana se sve verzije Brabham BT62 mogu prepoznati po moćnom karbonskom zadnjem spojleru i zadnjim svjetlima u obliku slova T. Pored toga, svi su zasnovani na istoj sigurnosnoj ćeliji izrađenoj od karbona i hrom-molibden čelika.

Brabham_BT62R_003.jpg - undefined

Foto: Brabham Automotive

Automobil je prilično kompaktnih dimenzija – dugačak je 4,46 metara, visok 1,2 metara, s međuosovinskim razmakom od 2695 milimetara. Brabham BT62R kotrlja se 18-colskim točkovima koji su obuveni u gume Goodyear Eagle F1 Super Sport.

Za pogon je zadužen centralno postavljeni 5,4 litarski atmosferski Ford V8 motor koji je Brabham "navio" na 710 KS i najviši obrtni moment 667 Nm. Težina vozila od 972 kilograma rezultira podatkom da jedna konjska snaga nosi 1,37 kilograma.

Brabham_BT62R_001.jpg - undefined

Foto: Brabham Automotive

Brabham će strogo ograničiti proizvodnju BT62 na 70 vozila, uključujući trkačke i cestovne verzije. Pomalo nevjerovatno: Najjeftinija je trkačka verzija sa neto cijenom od oko 870.000 eura, dok konverzija u ulični legalni sportski automobil košta dodatnih 167.000 eura.

Objašnjenje: Cestovna verzija ima klima uređaj, grijano vjetrobransko staklo, udobnija karbonska sjedištima s kožnim i/ili alkantara presvlakama, dodatnu zvučnu izolaciju, digitalnu kontrolnu ploču, kameru za vožnju unazad…

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije