Predstavljen Renault Master: U ponudi pogoni na dizel, struju, ali i vodik
Renault Master u četvrtoj generaciji dolazi s bezbrojnim inovacijama i ne samo da prevozi teret - on donosi i promjene.
Sada se može pohvaliti multi-energetskom platformom koja daje vozačima izbor između dizelskog, električnog i, u budućnosti, čak i vodikovog pogona. Karakteriziraju ga moderan izgled i do sada neviđena povezivost.
Bez obzira preferirate li klasični dizelski pogon, električni pogon, ili ste avanturistički raspoloženi za vodik, Master ima nešto za svakoga. Dizelski motori raspolažu snagom od 105 do 170 KS, dok 100 posto električna verzija ima doseg do 410 km u WLTP ciklusu.
Još jedna saobraćajna nesreća na bh. putevima: Sudarili se kamion i automobil
Aerodinamični oblik novog Mastera čini ga ne samo privlačnijim, već i učinkovitijim. Prednji kraj je robustan i podsjeća na kamione punog formata, dok potpuno LED prednja svjetla dodaju dašak luksuza.
Puno se radilo na aerodinamici: koeficijent otpora je smanjen za 20 posto u odnosu na prethodnu generaciju što znači manju potrošnju goriva i veću ekonomičnost.
Master pruža niz veličina i varijanti karoserije, s utovarnim prostorom od 11 do 22 kubična metra. Šira bočna klizne vrata i veća utovarna dužina čine ga prilagodljivim za razne potrebe, dok nosivost iznosi dvije tone.
Interijer prati vanjsku sofisticiranost, ali je i praktičan s povećanim skladišnim prostorom od 25 posto. Ističu se i rješenja poput preklopivog srednjeg sjedišta i USB-C utičnica za punjenje elektroničkih uređaja.
Volan je sada podesiv po visini i dubini, dok multimedijski sistem OpenR Link osigurava ugodno putovanje.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.