Predstavljen Range Rover Evoque II: Nova tehnika, a izgled skoro nepromijenjen

J. M.
Predstavljen Range Rover Evoque II: Nova tehnika, a izgled skoro nepromijenjen
Kompanija Land Rover u Londonu je predstavila drugu generaciju modela Range Rover Evoque.

Kreatori druge generacije modela nisu radikalno mijenjali izgled koji je dosada bio je dan od ključnih faktora za uspješnu prodaju najmanjeg Range Rovera. 

Novi Evoque izdaleka je teško razlikovati od prethodnika, a izbliza se uočavaju veći točkovi prečnika do 21 inča i LED prednja svjetla. Zbog slabog interesa kupaca u ponudi više nisu 3-vratna karoserijska izvedba i kabriolet.

evoque_05.jpg - undefined

Foto: Land Rover

Međuosovinski razmak je narastao za 21 mm što je dalo više prostora za noge u drugom redu, dok prtljažnik ima zapreminu 591 litra.

Unutrašnjost novog Evoquea podsjeća na veći Range Rover Velar, s tri ogromna displeja i gomilom klasičnih i tastera osjetljivih na dodir. Zanimljiv tehnički detalj je širokopojasna kamera na krovnoj anteni koja povećava vidno polje vozača za 50 posto.

evoque_02.jpg - undefined

Foto: Land Rover

Pogon na sva četiri točka koncipiran je tako da u normalnim okolnostima Evoque pokreću prednji točkovi, a po potrebi u akciju se uključuje i zadnja osovina.

Klirens iznosi 212 millimetara, Evoque savladava prilazni ugao 25 stepeni, ugao udaljavanja 30,6 stepeni, te vodene prepreke dubine 60 cm (10 cm više nego dosad). 

Evoque je postavljen na novu platformu što se objašnjava uvođenjem hibridnih pogonskih verzija. Stara arhitektura jednostavno nije ostavljala mjesta za baterija i druge dijelove električnog pogona. 

evoque_09.jpg - undefined

Foto: Land Rover

Novi Range Rover Evoque je prvi model marke koji je naredne godine biti ponuđen kao plug-in hibrid. Sistem čine 1,5 litarski 3-cilindrični benzinac (200 KS) i elektromotor snage 80 kW, te baterija kapaciteta 11,3 kWh koja osigurava do 50 km "vožnje na struju".

Konvencionalni pogon baziran je na 4-cilindričnim motorima – dizelašima snage 150, 180 ili 240 "konja", odnosno benzincima s 200, 250 ili 300 KS.

Najslabiji dizelaš dolazi spregnut s 6-stepenim manuelnim mjenjačem, dok su ostale verzije serijske spregnute s 9-stepenim automatikom. Najavljena je cijena bazne verzije od oko 37 hiljada eura.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije