Discovery V: Spoj tradicije, off-road mogućnosti i napredne tehnologije

Radiosarajevo.ba
Discovery V: Spoj tradicije, off-road mogućnosti i napredne tehnologije
/ Foto: Land Rover
Postoji već 27 godina, prodan je u 1,2 miliona primjeraka. Land Rover Discovery je terenac koji je predstavljen 1989. godine kao neka vrsta kompromisa između robusnog Defendera i luksuznog Range Rovera.

Za petu generaciju modela, koja je predstavljena na sajmu u Parizu, proizvođač kaže da ima potencijal postati najpopularnija. Na novom Discoveryju Britanci su spojili stare kvalitete – odlične off-road mogućnosti, slavnu historiju, prostranu unutrašnjost – i dodali im napredne tehnologije i pouzdanost... 

Da, pouzdanost! Vlasnici novijih Land Rovera imaju samo riječi hvale za modele napravljene nakon 2008. godine, kada je indijski koncern Tata Motors od Forda kupio grupu Jaguar Land Rover.

Dizajnerski, novi "Disco" nema mnogo toga zajedničkog s modelom prethodne generacije, pogotovo u prednjem dijelu koji je preuzeo "lice" ostalih modela Land Rovera (prije svega Range Rover Evoque). 

Discovery je zadržao upečatljivo treće bočno staklo iza kojeg se nalazi treći red sjedišta ili gigantski prtljažnik zapremine 1.231 litar.

Unutrašnjost nosi prepoznatljivi potpis britanskog luksuza, upotpunjenog modernim sistemima – 10-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, mogućnošću povezivanja s pametnim telefonima, potom audiosistemom s 14 zvučnika, navigacijom, šest 12-voltnih utičnica i čak devet USB priključaka!

Već po tradiciji, impresivne su off-road mogućnosti. Discovery se može podići na maksimalnih 283 mm od tla (43 mm više nego ranije) što omogućava savladavanje vodenih prepreka dubine 900 mm. 

Elektronika je u stanju prepoznati prepreke i pomoći vozaču da odabere ispravan režim off-road vožnje, a onda podesiti sve elemente automobila.

U paleti motora nalaze se četiri agregata, od kojih je samo jedan benzinac – 3.0 litarski Si6 V6 (340 KS). Većina kupaca radije bira dizelaše pa će moći birati između 4-cilindričnog 2.0 Td4 u verzijama s 180 ili 240 KS. Top-verziju pokreće 3,0 litarski V6 dizelaš Td6 snage 258 KS i najvišeg obrtnog momenta 600 Nm.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije