Porsche predstavio treću generaciju Panamere: Sada je digitalnija, luksuznija i efikasnija
Porsche Panamera dobila je ovih dana svoju treću generaciju, čiji će karakter i dalje odlikovati sportski luksuz, ali s unaprjeđenjima kada je riječ o vozačkom iskustvu u odnosu na prethodnu generaciju.
Najdinamičniji sedan ovog segmenta, kako ga zovu u Porscheu, u novom će izdanju dobiti moćnije E-Hybrid pogonske sisteme, s većim dosegom samo na struju, kao i novi sistem ovjesa te nove digitalne usluge.
Krenimo od pogona. U ponudi će Panamera imati četiri elektrificirana E-Hybrid pogona, što je odgovor na sve veću potražnju za takvim modelima. Svi će imati veću efikasnost i doseg nego do sada, a prvi će na tržište stići model s najvišim specifikacijama, Panamera Turbo E-Hybrid.
Uživo iz Zagreba s utakmice kvalifikacija za Eurobasket: Hrvatska - Bosna i Hercegovina
On se ističe iz temelja obnovljenim 4-litrenim V8 turbo motorom, koji je povezan s elektromotorom snage 190 KS. Zajedno stvaraju čak 680 KS, uz 930 Nm obrtnog momenta. Tu je i 8-brzinski PKD mjenjač s dvostrukom spojkom, koji dijeli kućište s električnim pogonom, čime su ostvarene uštede na masi i optimiziran je prijenos snage iz elektromotora.
Panamera Turbo E-Hybrid tako će do 100 km/h iz mjesta ubrzavati za 3,2 sekunde, imat će najvišu brzinu od 315 km/h, a samo na bateriju moći će prevaliti do 91 km (kombinovano, WLTP) ili 83-93 km u gradskoj vožnji. Onima, koji ipak nisu za hibrid, Porsche će ponuditi 2.9-litreni V6 turbo motor, snage 353 KS, ubrzanja od 5,1 sekunde i 272 km/h najviše brzine.
Katastrofa na autoputu u bh. susjedstvu: Zapalio se Porsche u toku vožnje, stvorila se velika gužva
Izvana, manji redizajn vidljiv je na prednjoj masci, koja ima novi otvor za zrak, novoj liniji bočnih prozora, dok će model Turbo E-Hybrid dobiti kromirane auspuhe.
U kabini dominira 10,9-inčni ekran, koji ipak ne preuzima sve funkcije – one najvažnije kontrole i dalje ostaju fizičke, smještene na i oko volana, kako bi se vozač u svakom trenutku mogao koncentrisati na cestu.
Dodana je podrška za Apple CarPlay i Android Auto, a s Appleovim se sistemom može povezati aplikacija MyPorsche, dok automobil može slušati i glasovne naredbe putem asistentice Siri na iPhoneu.
Za udobnost će biti zadužen već postojeći aktivni zračni ovjes, čije će postavke postati još aktivnije s novim sustavom Porsche Active Ride, dostupnim u dodanoj opremi.
Panamera Sport Turismo – karavanska verzija ovog automobila s trećom generacijom više se neće isporučivati. Odluka o ukidanju donesena je, navodno, zbog vrlo loših prodajnih rezultata na ključnim tržištima, u Europi, SAD-u i Kini.
Nova Porsche Panamera za narudžbe je otvorena već sada. Početna cijena u njemačkoj je 107.800 eura (više od 210.000 KM) za osnovni te 192.500 eura (više od 376.000 KM) za model Panamera Turbo E-Hybrid. Prve isporuke u Europi zakazane su za mart, piše autonet.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.