Porsche predstavio najbrži serijski model ikada: Taycan Turbo S ima 'brzinu svjetlosti'
Porsche Taycan proizvodi se od 2019., što znači da je na tržištu prilično dugo bez većih izmjena. Sada su zato stigli opsežniji facelift te više snage, više tehnologije, bolji električni hardver i bolje performanse.
Taycan će i dalje biti dostupan u limuzinskoj, Sport Turismo i Cross Turismo verziji i kao što se i očekivalo od Porschea, fokus je na performansama i kod osvježenog modela.
Što se tiče izgleda, prednja svjetla su redizajnirana, sada s LED matricom sa svjetlosnim potpisom u četiri točke, baš kao i zadnja koja sada uključuju i pozadinsko osvjetljenje s natpisom Porsche u trodimenzionalnom efektom. Branici su također malo revidirani, a stižu i nove boje te alu naplaci novog dizajna.
Šta će Putin reći na ovo? Susjedna zemlja Rusije nudi teritorij za važnu NATO bazu
Glavne inovacije ipak su koncentrisane ispod lima i tiču se motora, baterije i ovjesa. I izvedba i učinkovitost poboljšani su zahvaljujući novom, snažnijem (+ 80 kW) i lakšem zadnjem motoru, modificiranom pulsnom pretvaraču s optimiziranim softverom, snažnijim baterijama (možete birati između 89 i one s 98 kWh neto kapaciteta), remodulirano upravljanje toplinom, nova generacija toplinske pumpe i optimizirana strategija povrata energije (+30% u odnosu na prije).
Što se tiče performansi, Taycan i Taycan Turbo S od 0 do 100 km/h ubrzavaju za 4,8 odnosno 2,4 sekunde, što su nevjerovatne brojke i skoro pola sekunde bolje od odlazećeg modela. Zahvaljujući novoj funkciji "push-to-pass" Sport Chrono paketa, također je moguće aktivirati pojačanu snagu na 10 sekundi koja, na Turbo S modelu doseže 140 kW uz aktivaciju Launch Controla. U ovom slučaju snaga sustava iznosi 952 KS s preko 1100 Nm maksimalnog dostupnog obrtnog momenta.
Zavisno od varijanti karoserije i motoru, domet može dostići 678 km prema ciklusu odobrenja WLTP, što znači povećanje od 175 km/35 posto u poređenju s prethodnom verzijom. Ugrađeni punjač u automobilu također je nov i snažniji koji, zahvaljujući arhitekturi od 800 V, može apsorbirati do 320 kW u istosmjernoj struji za punjenje od 10 do 80 posto za oko 18 minuta.
Na nivou šasije, najveću inovaciju predstavlja usvajanje adaptivnog zračnog ovjesa koji je prije nekoliko mjeseci debitirao na Porsche Panameri. Ovaj sistem jamči izvanredno širok raspon opcija između postavki udobnosti i performansi, uspijevajući se suprotstaviti prijenosu opterećenja pri nagibu i nagibu dok održava karoseriju uvijek ravnom, čak i u slučaju manevara dinamičkog kočenja, upravljanja i ubrzanja, javlja Jutarnji.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.