Predstavljen novi Porsche Macan

1
Radiosarajevo.ba
Predstavljen novi Porsche Macan
Foto: Porsche / Porsche Macan

Deset godina nakon prve, Porsche Macan kreće u svoju drugu generaciju modela, sada u potpuno električnom obliku.

U pitanju su modeli Macan 4 i Macan Turbo, a u kombinaciji s Launch Control, Macan 4 proizvodi do 300 kW (408 KS) overboost snage, dok se Macan Turbo može pohvaliti do 470 kW (639 KS). Maksimalni obrtni momenti su im 650 Nm i 1.130 Nm.

Pogon na sva četiri točka

Macan 4 ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,1 sekundu, dok Macan Turbo treba samo 3,3 sekunde. Ova dva modela postižu maksimalnu brzinu od 220, odnosno 260 km/h. I Macan 4 i Macan Turbo imaju pogon na sva četiri točka.

Snježne padavine stvorile blokade: Pomozi.ba pružio pomoć putnicima u nevolji

Snježne padavine stvorile blokade: Pomozi.ba pružio pomoć putnicima u nevolji

Električni motori crpe energiju iz litijum-jonske baterije u podvozju, bruto kapaciteta od 100 kWh, od čega se može aktivno koristiti do 95 kWh. HV baterija je centralna komponenta novorazvijene Premium Platform Electric (PPE) arhitekturom od 800 volti, koju je Porsche prvi put koristio u novom Macanu.

Izlaz punjenja je do 270 kW, a baterija se može napuniti od 10% do 80% u roku od približno 21 minuta na odgovarajućoj stanici za brzo punjenje, rekli su iz kompanije Porsche.

Porsche Macan

Na stanicama za punjenje od 400 volti, visokonaponski prekidač u bateriji omogućava punjenje baterije tako što efektivno deli bateriju od 800 volti na dvije baterije, svaka s naponom od 400 volti. Ovo omogućava posebno efikasno punjenje, bez dodatnog HV pojačivača, do 135 kW. Punjenje naizmjeničnom strujom do 11 kW moguće je kućnim zidnim punjačima.

Do 240 kW energije može se rekuperisati preko elektromotora tokom vožnje. Integrisani Power Box (IPB) također doprinosi efikasnosti novih Macan modela, istovremeno štedi na ukupnoj masi i prostoru. Inovativni i kompaktni IPB kombinuje tri komponente – ugrađeni AC punjač, visokonaponski grijač i DC/DC konverter. Kombinovani WLTP domet je do 613 km za Macan 4 i do 591 km za Macan Turbo.

Što se dizajna tiče, mali nagib haube i snažno izražena krila daju osnovnom SUV-u, koji je dugačak 4.784 mm, širok 1.938 mm i visok 1.622 mm, dinamičan izgled čak i kada je u stanju mirovanja.

Novi Macan je opremljen točkovima do 22 inča s različitim profilom pneumatika na prednjoj i zadnjoj osovini. Međuosovinsko rastojanje, koje je 86 mm veće od prethodnog modela (2.893 mm), nadoknađeno je kratkim prepustima napred i pozadi.

Porsche Macan

Prednja svjetla su podijeljena na dva dijela: ravna gornja svjetlosna jedinica s dnevnim svjetlima u četiri tačke ugrađena je u krila i naglašava širinu automobila. Glavni modul farova s opcionom matrix LED tehnologijom je pozicioniran nešto niže na prednjem kraju.

Povećani prtljažni prostor

Karakteristična Porsche bočna linija čini cjelinu s ravnim zadnjim prozorom. Tu su vrata bez okvira s karakterističnim bočnim lopaticama, a Porsche logo sada se nalazi u centru skulpturalne 3D svetlosne trake.

Dalje, iz kompanije Porsche navode da je elektrifikacija dovela i do povećanja prtljažnog prostora u Macanu.

U zavisnosti od modela i ugrađene opreme, kapacitet iza zadnje klupe je do 540 litara (tovarni režim). Pored toga, tu je i "frunk", drugi prtljažni prostor ispod haube kapaciteta 84 litra, što je 127 litara više od prethodnog modela.

Ako se naslon zadnjeg sjedišta potpuno preklopi, kapacitet zadnjeg prtljažnika se povećava na 1.348 litara. Maksimalni kapacitet vuče od 2.000 kg zaokružuje veoma praktične kvalitete novog Macana.

U zavisnosti od modela i ugrađene opreme, vozač i suvozač sada sjede do 28 mm niže nego ranije, dok putnici pozadi sjede do 15 mm niže s povećanim prostorom za noge.

Porsche Macan

Macan je opremljen ekranom najnovije generacije i konceptom rada s do tri ekrana, uključujući samostojeći 12,6-inčni instrument tablu zakrivljenog dizajna i centralni ekran od 10,9 inča.

Po prvi put, putnik također može da vidi informacije, promijeni podešavanja na infotainment sistemu ili da streamuje video sadržaj, dok je automobil u pokretu preko sopstvenog opcionog ekrana od 10,9 inča.

Takođe, tu je i head-up ekran s tehnologijom proširene stvarnosti. Virtuelni elementi kao što su strelice za navigaciju su integrisani u stvarni svijet, a slika se pojavljuje vozaču na udaljenosti od 10 metara i odgovara veličini ekrana od 87 inča.

Infotainment sistem nove generacije zasnovan je na Android Automotive OS-u.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije