Novi talas: Renault predstavio novi logo
Renault ovaj mjesec predstavlja novi logotip. Prvobitno je predstavljen u januaru, tokom predstavljanja nove strategije Renaulution, već je tada krasio prednju masku modela Renault 5 Prototype.
Svojim inovativnim, živopisnim i savremenim dizajnom utjelovljuje Renaultov 'Nouvelle vague' (Novi val), zaokret kojim marka unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao tehnološka i uslužna marka koja se temelji na čistoj energiji.
Dok je prethodni logotip (predstavljen 2015.) bio vizualno složeniji, a njegovi obrisi katkad nejasni u manjim dimenzijama, novi dizajn romba veoma je jasan i prepoznatljiv u svim dimenzijama i načinima izvedbe – bio logotip izvezen, prošiven ili ugrađen na prednji kraj automobila.
Iako Renault ima dugu tradiciju s logotipovima izrađenim od oštrih linija, počevši od logotipa iz 1946. do novog 3D pristupa koji je Style Marque izradio 1992. Nova oznaka “Nouvelle vague” za Renault je prikaz modernosti i tehnologije.
Ovaj novi logotip, već viđen u TV oglasima, također se sada koristi na Renault društvenim mrežama i bit će postavljen na svim web platformama od lipnja ove godine, piše Autoportal.hr.
Ponosno će sjediti u novoj Renaultovoj postavi od sljedeće godine, kao što će krasiti i prodajne salone.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.