Njemačka / Model koji je rođen prije 38 godina u Sarajevu: VW predstavio novi Caddy

21. 02. 2020. u 11:24:00 Promotivni tekst

Shares: 2

Volkswagen je u Düsseldorfu održao svjetsku premijeru pete generacije svog modela Caddy. U prethodnim generacijama prodan je u više od tri miliona primjeraka, a zanimljivo da je proizvodnja Caddyja počela 1982. godine u Sarajevu.

Novi Caddy baziran je na MQB platformi koja je otvorila vrata novim vrhunskim tehnologijama, inovativnim pomoćnim sistemima u vožnji, poboljšanoj sigurnosti i digitalnoj kontroli sistema, a sve to u cilju lakše i sigurnije vožnje. Nove tehnologije zapravo pretvaraju petu generaciju Caddyja u smartphone na točkovima, a njegovi TDI motori su "čišći" nego ikad ranije.

Dizajneri su iskoristili MQB platformu kako bi kreirali potpuno redizajniranu karoseriju, dopadljiviju nego ikad prije, ali je Caddy ipak ostao praktičan te se u njegovu unutrašnjost može smjestiti do sedam osoba.

Caddy1.jpg - undefined

Foto: VW

Eksterijer odlikuje mnoštvo novih karakteristika. One uključuju opcije poput električne podrške zatvaranja kliznih vrata i vrata prtljažnika te panoramski krov s velikom staklenom površinom od 1,4 kvadratna metra koja se proteže iznad prvog i drugog reda sjedišta.

Novi su i 18-inčni aluminijski točkovi, a opcijski su dostupna i LED prednja i LED zadnja svjetla. Prvi put je dostupan i Keyless Access sistem ili kraće Kessy za ulazak u vozilo te pokretanje motora, a novi je i Digital Cockpit, koji se može podešavati ovisno o željama i potrebama vozača. Promijenjeni su i nazivi paketa opreme, Trendline je sada Caddy, Comfortline je postao Life, a Highline je preimenovan u Style.

Unutrašnjost novog Caddyja nudi više prostora i modernu tehnologiju. Duga (produžena) verzija pod nazivom Caddy Maxi ima dovoljno prostora za dvije europalete koje se opciono mogu utovariti i bočno u sredinu i nazad ili bočno u sredinu i po dužini nazad. Maxi ima nova duža klizna vrata (dužina povećana sa 701 na 840 mm) i upravo to omogućava više prostora za drugu europaletu. Prostor za teret je također širi za 11 mm.

Pokazivači i kontrole su u potpunosti redizajnirani, a interaktivni interfejsi za vozača i suvozača su sada u formi Digital Cockpita, radija i infotainment sistema dostupnog u veličini između 6,5 i 10 inča. Fuzija Digital Cockpita i vrhunskog 10-inčnog navigacijskog sistema kreira takozvani Innovision Cockpit.

Caddy5_pn.jpg - undefined

Foto: VW

Putem OCU jedinice s integrisanim eSIM-om infotainment sistem omogućava pristup mobilnim online usligama i funkcijama servisa "Volkswagen We", što znači da je novi Caddy uvijek povezan.

Peta generacija Caddyja je dobila digitalnu dugmad za svjetla, audio sistem i funkcije menija. Rotacioni prekidač za svjetlo je sada prošlost, a njegovu funkciju je preuzeo niz dugmadi smješten lijevo od upravljača. Unutrašnje LED osvjetljenje, ergonomski oblikovana sjedišta i izvor napajanja za uređaje dodatno čine boravak u unutrašnjosti ugodnijim. Novost je i ventilacijski otvor na krovu za bolju klimatizaciju i bržu ventilaciju nazad.

Caddy ponovo dolazi kao Cargo (panel van, furgon) i karavan (s prozorima u putničkoj kabini), ali će biti dostupan i u ostalim putničkim varijantama (MPV). Promijenjeni su i nazivi nivoa opreme putničkih verzija, osnovna je nazvana Caddy, potom slijedi Life, a na vrhu je Style.

Svi modeli su bolje opremljeni u odnosu na prethodni Caddy, a primjer su nova potpuno metalna zadnja dvokrilna vrata bez prozora za bolju zaštitu od krađe, koja su sada dostupna za Caddy Cargo. Također, Cargo ima električne podizače prozora naprijed, elektronski podesive bočne retrovizore, elektronsku parking kočnicu s Auto Hold funkcijom, nova H7 prednja svjetla i LED osvjetljenje registarskih oznaka. Novost su i opcioni nasloni za ruke na sjedištima.

Karavan i putnička verzija imaju još više opreme koja se ubraja u standardnu, kao što je multifunkcionalni volan, dvoja klizna vrata, radio sa 6,5-inčnim ekranom i Driver Alert sistem.

Caddy će u samom početku biti dostupan u dvije 2,0 litarske TDI varijante snage 102 i 122 KS. Slabija će biti uparena sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem i imat će pogon na prednje točkove, dok će snažniju verziju od 122 KS biti moguće dobiti sa 6-stepenim manuelnim ili opciono sa sedmostepenim automatskim mjenjačem te 4MOTION pogonom na sva četiri točka. Nešto kasnije stižu 2.0 TDI (75 KS), benzinski 1.5 TSI (114 KS) i 1.5 TGI (130 KS) s pogonom na prirodni gas.

Proizvodnja novog Caddya za tržište Njemačke počinje krajem ljeta, dok se u ostataku Evrope, uključujući i Bosnu i Hercegovinu, novi Volkswagenov dostavnjak očekuje krajem godine, kada će biti poznate i cijene.

NEMA KOMENTARA