Mješavina dva poznata modela: Renault predstavio novi model Symbioz
Renault je upravo predstavio svoj novi model Symbioz. Riječ je o hibridnom SUV modelu C segmenta koji će se u gami francuske marke smjestiti između Captura i Australa.
Novi Renault dug je 4,41 metara, pridružuje se ponudi E-Tech hibridnih modela (Megane Conquest i Austral), a izgrađen je na proširenoj verziji platforme CMF-B na kojoj se već kotrljaju Clio, Captur i Megane Conquest.
Uz prepoznaljiva dizajnerska rješenja izvana u skladu s novim vizuelnim isticajem marke, Symbioz glavne adute krije u kabini.
Edin Subašić | "Slučaj Bezrukhovny": Konačni dokaz postojanja ruskih kampova za obuku!?
Strukturu armaturne ploče dijeli s novim Capturom, ispred vozača je digitalni ekran od 10,3 inča, na sredini je 10,4-inčni okomiti dodirni ekran (u svim verzijama) s multimedijskim sistemom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama koji se temelji na operativnom sistemu Android Automotive 12.
Jedna od glavnih prednosti Symbioza je gepek, čiji obim varira od 492 do 624 litre zavisno od položaju klizne zadnje klupe.
Ona se može pomaknuti prema nazad 16 cm, a u toj konfiguraciji obim gepeka iznosi 492 litre. Kada se klupa pomakne prema naprijed obim gepeka raste na 642 litre, a kada su zadnja sjedišta preklopljena, obim iznosi 1.582 litre.
Symbioz je dostupan u sedam boja, serijski dolazi s naplatcima od 18, a u opciji od 19 cola. Novi Renaultov SUV opremljen je pogonskim sklopom E-Tech hybrid 145.
Iskorištavanjem stručnosti Renaulta u svijetu Formule 1, posebno u pogledu prikupljanja i regeneracije energije kočenja, hibridna tehnologija osigurava učinkovite performanse.
Hibridna arhitektura kombinuje dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 94 KS (69 kW), pametnim "dog-clutch" mjenjačem i baterijom od 1,2 kWh.
Mjenjač ima četiri stepena prijenosa za benzinski motor i dva stepena prijenosa za glavni električni motor.
Motor E-Tech full hybrid 145 može kombinovati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina. Symbioz se uvijek pokreće u električnom načinu rada i omogućuje vozačima da ostanu u električnom načinu rada do 80 posto vremena u gradskoj vožnji.
Ova tehnologija omogućuje modelu Symbioz optimalnu potrošnju goriva na svim vrstama terena, a prema WLTP podacima, prosjek iznosi 4,6 litara na 100 km, javlja Jutarnji.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.