Mercedes A-klase Sedan: Najaerodinamičniji svjetski serijski automobil
Tako će limuzina, koja na tržište stiže do kraja godine, premašiti svog prethodnika – prošlu generacije A-klase Sedan – koja je imala koeficijent otpora zraka 0,25.
Dobar protok zraka je jedan od ključnih faktora za nisku potrošnju goriva. Kroz razne proračune, CAE simulacije (kompjutersko inženjering, kompjutersko dizajniranje) i mjerenja u zračnom tunelu u Sindelfingenu, inžinjeri Mercedesa su izgled nove A-klase Sedan optimizirali do najsitnijih detalja.
Mercedes je objavio slike novog automobile u zračnom tunelu i saopćio jedino da će A-klasa Sedan imati međuosovinski razmak od 2729 mm.
No, vjeruje se da će europske verzije imati dosta toga zajedničkog s kineskom limuzinskom A-klasom koja je predstavljena krajem aprila na sajmu u Pekingu.
Foto: Daimler: Kineska verzija A-klase Sedan
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.