Korak od sedam milja: Zvanično predstavljeni novi Dacia Sandero i Logan
Nakon što su prije 20-ak dana objavljene prve slike nove generacije Dacia Sandera i Logana, Renaultova rumunska firma-kćerka sada je zvanično predstavila oba modela, zajedno sa crossover verzijom Sandero Stepway.
Upadljiv je moderniji dizajn, pa su farovi uži, sa grafikom u stilu horizontalnog "Y". Svjetla i rešetka i dalje čine optičku jedinicu. Straga je primjetna sličnost sa Renault Cliom, na čijoj CMF platformi su postavljeni Dacia modeli.
Naravno, Stepway izdanak Sandera s plastičnim dodacima i zaštitom udovoljava zahtjevima crosovera, dok je "rep" limuzinskog Logana znatno dopadljiviji, pa je poklopac prtljažnika izveden skoro u coupeovskom stilu.
Foto: Dacia
Što se tiče dimenzija, Sandero narastao u dužinu i širinu. Sada je duži za tri centimetra (4,09 metara), širi 11,5 centimetara (1,85 metara), ali je izgubio dva centimetra visine (1,50 metara).
Robusni Sandero Stepway je podignutog ovjesa i krovnih nosača visok 1,59 metara, a u prtljažnik stane 328 litara. Logan je narastao na skoro 4,4 metra dužine, pri čemu najveći adut i dalje ostaje gigantski prtljažnik zapremine 528 litara.
Foto: Dacia
Unutrašnjost je detaljno preuređena. Sve započinje s instrumentima: Brzinomjer i obrtometar su konzervativno raspoređeni s lijeve i desne strane, a mali informativni zaslon između njih.
Dacia nudi pametno rješenje za osnovnu verziju koja dolazi bez centralnog zaslona, umjesto kojeg pametni telefon preuzima zadatak u svom pretincu na kontrolnoj ploči. Pomoću aplikacije "Dacia Media Control" i Bluetooth ili USB veze funkcije se mogu birati na višenamjenskom upravljaču, a također se može koristiti i glasovni asistent pametnog telefona. Električna parkirna kočnica zaokružuje modernu sliku.
Foto: Dacia
U paleti motora nalaze se dva benzinca i motor s pogonom na LPG plin. Početak ponude je 1,0 litarski trocilindrični atmosferski motor snage 65 "konja" (ne ugrađuje u Stepway), spregnut sa 5-stepenim manuelnim mjenjačem.
Isti motor sa turbopunjačem razvija 90 KS i može se kombinirati sa 6-stepenim manuelnim ili CVT mjenjačem, dok 3-cilindrični turbo sa LPG pogonom daje 100 KS. Upadljivo je da, barem zasad, u ponudi nije dizelska verzija.
Novi Dacia Sandero i Logan dolaze u prodajne salone početkom 2021. godine, a očekuje se da će bazni Sandero u zapadnoj Europi koštati oko 8.000 eura.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.