Jeftini Kinez stiže u Europu: U domovini ga upoređuju s Audijem A5 Sportback
Prije nešto manje od godinu objavili smo slike predserijskih primjeraka novog modela kineske kompanije JAC, koja je najpoznatija po terencima i pickup modelima. U međuvremenu je JAC J7 doživio premijeru na domaćem tržištu, a kompanija je saopćila da će elegantni liftback krenuti u Europu, konkretno Rusiju, nakon čega bi novi model trebao i u zemlje Latinske Amerike.
JAC J7 je kombi-limuzina na prijelazu iz C+ u D segment, čiji je najpoznatiji predstavnik Škoda Octavia. No, Kinezi ambiciozno poručuju da – dužinom od 4772 mm, širinom 1820 mm i visinom 1492 mm - J7 dimenzijama bliži Kia Stingeru i Audiju A5 Sportback. Zanimljiv podatak: Izvozna oznaka modela je J7, a kineska A5, nema sumnje zbog moguće Audijeve tužbe.
Foto: autohome
Izgled automobile potpisuje Italijan Daniele Gallione, koji je svojevremeno radio kod Maseratija i Alfa Romea gdje je učestvovao u kreiranju modela 166, 159, Giulietta i 8C Competizione.
Za pogon je zadužen 1,5 litarski turbobenzinac snage 150 "konja", najvišeg obrtnog momenta 210 Nm, motor za koji su Kinezi kupili licencu od Mitsubishija. Pogon je na prednje točkove, a kupci mogu birati između 6-stepenog manuelnog i CVT mjenjača s kontinuirano varijabilnim prijenosnim odnosima.
Foto: autohome
Oprema uključuje digitalnu instrumentnu tablu, multimedijalni sistem s 10,4-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir koji je montiran okomito (poput Tesla ili Volvo automobila), ulazak bez ključa, pokretanje motora s tipkom, sistem kamera, panoramski krov, glasovnu kontrolu medijskog sistema, daljinsko otvaranje prtljažnika…
O cijeni u Europi još nema konkretnih najava, no JAC J7 je itekako konkurentan u Kini, gdje bazna verzija košta 84.800 yuana odnosno nešto manje od 21 hiljade maraka!
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.