Haris Muratović: Das WeltAuto je novi koncept prodaje polovnih vozila u BiH

J. M.
Haris Muratović: Das WeltAuto je novi koncept prodaje polovnih vozila u BiH
Svima je poznato da na bh. cestama dominiraju vremešna vozila. Oko 70 posto automobila starije je od 10 godina što je porazan podatak u poređenju s razvijenom Europom.

Nažalost, materijalna situacija tjera većinu stanovnika da pri zamjeni limenog ljubimca razmišlja isključivo o rabljenim vozilima.

Podatak da na jedan novi dolazi devet polovnih uvezenih automobila pokazuje kakvi su potencijali tržišta rabljenih vozila. Takva situacija je pogodno tlo za razne "lovce u mutnom" koji bh. kupcima nude nepouzdane polovnjake, s vraćenom kilometražom, brojnim skrivenim manama...

Odnedavno je na bh. tržištu prisutan brand Das WeltAuto koji nudi potpuno novi koncept prodaje polovnih automobila. Pod sloganom "Rabljena vozila kojima vjerujete", Das WeltAuto djeluje u sklopu kompanije Porsche BH, generalnog uvoznika vozila koncerna Volkswagen za tržište BiH.

"Das WeltAuto je svjetski brand s dugom tradicijom, lansiran 1996. pod pokroviteljstvom Porsche Austrije. Cilj je bio podstaći lojalnost kupaca, kako bi kroz princip prodaje 'staro za novo' ostali u okviru grupacije VW. Porsche Austrija je koristeći stroge standarde proizvođača, s aspekta pripreme i servisiranja vozila podigla brand WeltAuto na visok novo, tako da je VW koncern prepoznao šansu da Das WeltAuto proširi na internacionalni nivo", kaže u intervjuu za portal Radiosarajevo.ba Haris Muratović, brand menadžer Das WeltAuta.

Haris_Muratovic_4_RSA.jpg - undefined

Od aprila ove godine Das WeltAuto je prisutan i u BiH.

"Startali smo s maloprodajom Porsche Sarajevo, da bi u mrežu ubrzo ušli i trgovci u većim bh. gradovima koji imaju ugovor s nekim od VW brandova – Nipex Tuzla , Apolo Mostar i Autorad Brčko, a uskoro i Auto Komerc VS Banja Luka. Velika je zainteresiranost i ostalih ovlaštenih trgovaca VW grupacije, što samo po sebi pokazuje kvalitet i transparetnost u radu branda Das WeltAuto", govori Muratović i objašnjava po čemu je njegov brand jedinstven na bh. tržištu.

"Prva stvar koja nas izdvaja od ostalih trgovaca rabljenim automobilima je način nabavke vozila. Sva naša vozila uglavnom su kupljena u BiH, uredno održavana u ovlaštenim servisima. Na naše placeve stigli su po principu zamjene 'staro za novo', odnosno buy back aranžmana s lizinga ili rent-a-cara. Dakle, mi u suštini ne uvozimo vozila jer je u inostranstvu teško naći kvalitetne i cijenom prihvatljive polovne automobile. Naše analize, prema uzorku od 300 vozila iz VW grupacije, pokazuju da je skoro 80 procenata polovnjaka uvezenih u BiH imalo vraćenu kilometražu", kaže Muratović.

Naš sugovornik otkriva načela kojima se u radu rukovodi Das WeltAuto.

"U prvom redu to je transparentnost: Znamo historiju svakog automobila, njegovog održavanja, posjedujemo servisnu knjigu i evidencije o servisima. Potom sigurnost: Prije nego automobil bude ponuđen kupcima urade se sve moguće provjere, kao i eventualne mehaničke i elektronske dorade. Kupac dobija pouzdan automobil s kojim neće imati strahove uobičajene za polovnjake. Umjesto da razmišlja 'šta ga čeka svakim novim danom', ponudili smo mu i konkurentan program garancije koji dajemo za automobile starosti do 10 godina ili 150.000 pređenih kilometara. Minimalna garancija vozila Das WeltAuta je 12 mjeseci ili 15.000 kilometara, a također dajemo garanciju i do 24 mjeseca (ili 30.000 km)", objašnjava Muratović.

Na lageru Das WeltAuta u Halilovićima, ali drugim mjestima u BiH, svaki kupac može pronaći automobil za sebe.

"U okviru Das WeltAuta postoji i podbrand First Class automobila. Uglavnom su to testna i službena vozila, starosti do 18 mjeseci, koji imaju fabričku garanciju do 4 ili 5 godina... Sada na lageru imamo 35 vozila First Class. U našoj ponudi dominiraju vozila VW marki – Audi, VW, Škoda i Seat – ali 10-ak procenata čine automobili drugih marki. Nažalost, na njih ne može dati našu garanciju, naravno, osim ako nisu pokrivena važećom fabričkom", riječi su Muratovića. 

Jedan od najvažnijih dijelova u mozaiku Das WeltAuta je web stranica www.dasweltauto.ba na kojoj su informacije o 100-tinjak dostupnih automobila kod svih trgovaca.

"Prosječna starost naših vozila je 4,8 godina, dakle riječ je o mlađim rabljenim automobilima. First Class modeli su mlađi od godinu dana, ostali starosti nekih 5-8 godina, s prosječnom kilometražom 130.000 kilometara. Ali, provjerenih kilometara. Trenutno imamo pet trgovaca, a u narednoj godini planiramo širenje mreže za još toliko partnera. S mrežom od 10 ovlaštenih partnera planiramo prodaju od 700-800 vozila u narednoj godini. A kasnije? Ko zna, možda se – s približavanjem BiH Europskoj uniji i ukidanjem carinskih barijera na rabljena vozila – uključimo u tzv. cross border sales, da vozila koja nemamo na zalihama možemo naručivati od nekog Das WeltAuto trgovca u Europi", kaže prvi čovjek Das WeltAuta u BiH.

Haris_Muratovic_6_RSA.jpg - undefined

Na pitanje da li konkurenciju vidu u ostalim trgovcima polovnih vozila ili salonima novih automobila unutar svoje kuće Porsche  BH, Muratović kaže:

"Naše analize pokazale su da su različiti kupci novih i polovnih automobila. Nekih 70 procenata kupaca novih automobila u Porscheu BH su pravna lica, dok je kod trgovaca rabljenim vozilima obrnuto – 70 procenata mušterija su fizička lica. Susrećemo se s kupcima koji nikad nisu ušli u salon novih automobila, a svakodnevno dolaze na naš plac. Nekada je u suštini mala razlika u cijeni između novog i First Class automobila (mladog rabljenog vozila) – pa se kupci u konačnici odluče i za nabavku novog automobila u nekom od salona Porsche BH.  Sa lansiranjem Das WeltAuto brenda željeli smo upotpuniti gamu ponude automobila. Važno nam je da kupci prije svega budu zadovoljni , te da na jednom mjestu dobiju najbolje vozilo za uloženi novac. Generalno, kada je u pitanju brend Das WeltAuto naša ciljna grupa kupaca su vlasnici vozila starih od 5-12 godina koji sebi ne mogu priuštiti novi automobil, ali mogu provjeren rabljeni. To je stepenica više do kupovine novog automobila", objašnjava Muratović, dok Sanel Horozić, voditelj maloprodaje ima savjet za kupce:

Haris_Muratovic_7_RSA.jpg - undefined

"Kada su u pitanju ostali trgovci rabljenih automobila u BiH, koji već duže vrijeme posluju na našem tržištu i prodaju provjerena vozila sa garancijom, iskazujemo puni respekt prema konkurenciji. Apeliramo na potencijalne kupce da uvijek nabavljaju provjerena vozila kod trgovaca s dugom tradicijom u tom poslu i prije nego se odluče na kupovinu,  vozila provjere u ovlaštenom servisu."

Prvi čovjek najmlađeg Volkswagenovog branda na bh. tržištu otkriva još dva važna aduta Das WeltAuta.

"Osim pouzdanosti i garancije, koja vrijedi uz održavanje vozila u ovlaštenom servisu, nudimo model finansiranja preko Porsche Lizinga za vozila starosti do sedam godina. Do kraja godine u toku je akcija: Kamatna stopa 3,99 posto i besplatan prvi servis na odabrana vozila. Obzirom da se rabljeni automobili u BiH rijetko nude na lizing, ovaj koncept već daje pozitivne efekte. Posebno bih želio ukazati na univerzalni paket mobilne garancije Das WeltAuto koji realiziramo zajedno s BIHAMK Asistencijom. Dostupne su Classic ili Premium asistencija, u trajanju od godine ili dvije, zavisno od garancije na vozilo. Kupac ima sigurnost, 24-satnu pokrivenost širom Europe, Premium paket mu osigurava čak i besplatnu šlep službu do 200 kilometara", kaže Haris Muratović.

Tokom obilaska servisa i izložbeno-prodajnog prostora Das WeltAuta uvjerili smo se u ozbiljnost projekta. "Svaki automobil detaljno pregledamo", kaže tehnički procjenitelj Haris Omerović i objašnjava da kontrola vozila obuhvata 257 kontrolnih tačaka.

Haris_Muratovic_5_RSA.jpg - undefined

"Cilj nam je kupce učiniti zadovoljnim, prodati im provjerene i kvalitetne automobile, podmladiti bh. vozni park i saobraćaj učiniti sigurnijim. Nismo najjeftiniji, a to nam i nije cilj. Stara izreka kaže 'što dobiješ na mostu, izgubiš na ćupriji', a u Das WeltAutu je obratno. Uložiš malo više na mostu, a dobiješ puno više na ćupriji. Na kraju dobijete kvalitetan, siguran i pouzdan automobil", kaže Haris Muratović, menadžer branda Das WeltAuto u razgovoru za portal Radiosarajevo.ba.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije