Japan / Daihatsu Taft: Toyotina firma-kćerka napravila mini Hummer

21. 04. 2020. u 16:44:00 J. M.

Shares: 6

Japanski proizvođač automobila Daihatsu je prije nešto više od 7 godina napustio europska tržišta, no Toyotina firma-kćerka je i dalje aktivna u Aziji, posebno domovini.

Usred pandemije koronavirusa Daihatsu je otkrio mali SUV kojim je oživio ime Taft. Naime, tokom '70-ih i '80-ih godina prošlog stoljeća Daihatsu je u paleti imao Taft, mali terenac koji je podsjećao na Suzuki Jimny prve dve generacije. 

Sada je minijaturni crossover dobio tradicionalno ime koje je svojevremeno izvedeno kao skraćenica za "snažan pogon na sve točkove", a sada ga Japanci prevode kao "snažno i svemoćno sredstvo za zabavu". Dizajnerski, Taft podsjeća na Hummer smanjenih dimenzija, naročito straga.

daihatsu_taft_010.jpeg - undefined

Foto: Daihatsu: daihatsu_taft_010.jpeg

Novi Daihatsu Taft izgrađen je na DNGA platformi (Daihatsu New Global Architecture), odnosno Toyotinoj TNGA arhitekturi. Prema japanskim medijima, dužina SUV-a je 3395 mm, širina - 1475 mm, visina - 1630 mm, a razmak od tla - 190 mm. 

Glavni konkurent Suzuki Hustler ima jednaku dužinu i širinu što ne treba čuditi jer su dimenzije ograničene zahtjevima ispunjavanja japanskih zakona za male kei-cars.

Unutrašnjost je izvedena iz konceptnog modela, posebno vertikalni deflektori sa strana, multimedijalni sistem sa "lebdećim" ekranom, brojnim nišama za odlaganje, stražnjim sjedištima koja se presavijaju kako bi se formirala ravna podnica. 

daihatsu_taft_005.jpeg - undefined

Foto: Daihatsu

U svim verzijama novog Tafta postoji panoramski krov, nema otvora, nema pomičnih presjeka, već klasični "suncobran". Prvi put je u jedan Daihatsu ugrađena elektronska parking kočnica.

Taft će se nuditi s 3-cilindričnim motorom zapremine 660 kubika koji je standard za japanske kei-cars, a kupci će moći birati atmosfersku ili turbo verziju, odnosno prednji ili pogon 4x4.

Cijene još nisu objavljene jer se čeka hoće li, zbog pandemije koronavirusa, prodaja početi kada je planirano - u junu. Uzgred, spomenuti konkurent Suzuki Hustler košta najmanje 1,28 miliona jena, odnosno 20-ak hiljada maraka.

NEMA KOMENTARA