Citroen predstavio novi električni C3 jako povoljne cijene
Citroen je nedavno predstavio četvrtu generaciju modela C3, a za kojeg kažu da postavlja nova pravila za automobile B-segmenta dizajnirane i proizvedene u Europi.
Potpuno električni e-C3 prema njihovim riječima jamči najbolju udobnost u klasi, jednostavno električno iskustvo, izuzetnu razinu opreme, ali i nevjerojatan omjer uloženog i dobivenog.
Novo poglavlje
Najpopularniji je ovo automobil marke Citroen, koji je dosad prodan u više od 5,6 milona primjeraka od predstavljanja prve generacije 2002. godine, a s novim pogonom, označava novo poglavlje za Citroën.
Ko je Mirza Hadžibegić: Menadžer sa velikim iskustvom na čelu Željeznica FBiH
Citroen e-C3 donosi osjećaj vožnje na letećem tepihu, jer po prvi put spaja popularni ovjes Citroen Advanced Comfort s novim Citroen Advanced Comfort sjedištima. Novi C3 je viši i linije su mu oštrije, a same dimenzije su mu ostale slične kao i kod prethodnika.
U središtu dizajna unutrašnjosti jednostavne su, a profinjene površine koje putnicima osiguravaju ugođaj sličan onome kod kuće. Citroen Advanced Comfort sjedišta s novim uzorkom dizajnirana su posebno za taj automobil i punjena dodatnom pjenom kako bi bila još mekša i udobnija već od prvog dodira, a opet jamčila iznimnu potporu tijekom vožnje bez obzira na udaljenost.
Njegova povišena unutrašnjost ispunjena je korisnim i pametnim pretincima za odlaganje smještenima u oblogama vrata, a zapremnina prtljažnika iznosi 310 litara.
Po prvi put u Stellantisu, troškovno učinkovita platforma za električna vozila koristi LFP (litij-željezo-fosfat) pogonsku bateriju kapaciteta 44 kWh koja omogućava doseg do 320 km u WLTP ciklusu, dok mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom (DC) od 100 kW omogućava punjenje s 20% na 80% za samo 26 minuta. Standardno punjenje izmjeničnom strujom s 20% na 80 % traje oko 4 sata i 10 minuta koristi li se punjač snage 7kW, ili 2 sata i 50 minuta s punjačem snage 11 kW. Punjenje je jednostavno kod kuće i na javnoj punionici s pomoću serijski isporučenog kabela Mode 3, idealnog za redovito punjenje kod kuće na Wall boxu, ali i na javnim punionicama. Kabel se može koristiti na jednofaznom Wall boxu snage 7,4 kW ili trofaznom snage 11 kW.
Motor snage 83 kW (113 KS) i posve automatski mjenjač omogućavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 11 sekundi, dok najveća brzina iznosi 135 km/h, što novom modelu e-C3 omogućava više nego dovoljno snage i performansi da savlada svakodnevnu vožnju i promet, posebno u gradskim i prigradskim sredinama.
Vlasnici će moći i planirati putovanja, pratiti status napunjenosti baterije i razinu baterije u stvarnom vremenu te uživati u cjelovitom iskustvu navigacije koje osigurava nova aplikacija e-ROUTES. Ona je posebno osmišljena za električna vozila Citroen i dio je pretplate na povezane usluge "Connect Plus". S pomoću aplikacije MyCitroen, vlasnici modela e-C3 moći će i upravljati rasporedom punjenja, kao i programirati zagrijavanje i hlađenje vozila na daljinu te provjeravati razinu baterije i lokaciju.
Najveći adut
Električni e-C3 predstavlja C-Zen lounge, inovativnu, prostranu i dobro opremljenu unutrašnjost koja redizajnira tradicionalnu armaturnu ploču i osigurava izuzetno visoke razine udobnosti.
U novi električni e-C3 po prvi je put ugrađen novi Citroen head-up zaslon koji prikazuje informacije o vozilu na sjajnom crnom dijelu smještenom između vrha armaturne ploče i dna vjetrobranskog stakla. Ovo pametno rješenje osigurava da nema dvostrukog prikaza informacija kao u slučaju tradicionalne kombinacije head-up zaslona i instrumentne ploče te omogućuje vozaču jednostavan pregled nad svim ključnim informacijama bez skretanja pogleda s ceste.
U sredini instrument ploče smješten je 10,25-inčni multimedijski zaslon u boji, koji je blago zakrivljen prema vozaču, dok je usluga "My Citroen Play sa Smartphone Station" uz odgovarajuću aplikaciju ponuđena u serijskoj opremi za vlasnike inačice "You" za pristup muzici, radiju, pozivima i navigaciji s vlastitog uređaja.
Auto se može pohvaliti i brojnim sigurnosnim opcijama kao primjerice sistemom za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, sistemom za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sistemom upozorenja na nepažnju vozača, upozorenjem na umor vozača, prepoznavanjem prometnih znakova za ograničenje i tako dalje.
No, njegov najveći adut definitivno je njegova cijena. Naime, model e-C3 s dosegom od 320 km bit će dostupan po cijeni od 23.300 eura (45.677 KM) na zapadno europskim tržištima, dok je za 2025. godinu najavljuje dolazak Citroena e-C3 s dosegom do 200 km s početnom cijenom od 19.990 eura (39.188 KM) na zapadno europskim tržištima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.