Citroen ima novi logo: Fanovi su blago rečeno razočarani
Nakon niza proizvođača i Citroen je odlučio modernizirati svoj logotip kako bi se bolje prilagodio digitalnom svijetu.
Novi logotip donosi i novi korporativni identitet marke.
U pitanju je deseta verzija logotipa u historijatu marke stare 103 godine, ali i prva koja se oslanja na originalni ovalni logotip iz 1919. godine.
Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže
Znate li koji automobil se najviše pojavljuje u filmovima?
Novi dizajn reinterpretacija je izvornog dizajna koji je prvi koristio osnivač marke, André Citroën, nadahnut uspjehom svog prvog poduzeća za preradu metala koje je proizvodilo helikoidne zupčanike chevron dizajna.
Poznati i tehnički nadahnut izraz "deux chevrons" otad je u središtu identiteta marke Citroën. Vertikalno postavljen ovalni oblik definitivno uvodi novi smjer dizajna proizvoda.
Trenutno je u izradi niz animacija kako bi se novi identitet integrirao u sve digitalne aspekte, u vozilu na HMI zaslonima, ali i izvan vozila u aplikaciji My Citroen.
Sudeći prema komentarima fanovi su raočarani, a najviše zamjeraju monotonu boju koja preovladava na novom znaku ovog automobilskog diva.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.