Citroen ima novi logo: Fanovi su blago rečeno razočarani

0
Radiosarajevo.ba
Citroen ima novi logo: Fanovi su blago rečeno razočarani
Foto: Citroën / Novi logo Citroena

Nakon niza proizvođača i Citroen je odlučio modernizirati svoj logotip kako bi se bolje prilagodio digitalnom svijetu.

Novi logotip donosi i novi korporativni identitet marke.

U pitanju je deseta verzija logotipa u historijatu marke stare 103 godine, ali i prva koja se oslanja na originalni ovalni logotip iz 1919. godine. 

Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže

Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže

Znate li koji automobil se najviše pojavljuje u filmovima?

Znate li koji automobil se najviše pojavljuje u filmovima?

Novi dizajn reinterpretacija je izvornog dizajna koji je prvi koristio osnivač marke, André Citroën, nadahnut uspjehom svog prvog poduzeća za preradu metala koje je proizvodilo helikoidne zupčanike chevron dizajna.

Poznati i tehnički nadahnut izraz "deux chevrons" otad je u središtu identiteta marke Citroën. Vertikalno postavljen ovalni oblik definitivno uvodi novi smjer dizajna proizvoda.

Trenutno je u izradi niz animacija kako bi se novi identitet integrirao u sve digitalne aspekte, u vozilu na HMI zaslonima, ali i izvan vozila u aplikaciji My Citroen.

Sudeći prema komentarima fanovi su raočarani, a najviše zamjeraju monotonu boju koja preovladava na novom znaku ovog automobilskog diva.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije