Znate li koja marka automobila najviše vrijedi u 2025. godini? Iznenadit će vas odgovor

0
Anadolija
Znate li koja marka automobila najviše vrijedi u 2025. godini? Iznenadit će vas odgovor
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba / Saobraćajne gužve na Bistriku

Japanska kompanija Toyota procijenjena je kao najvrjedniji brend u automobilskoj industriji u svijetu za 2025. godinu.

Britanska consulting kompanija Branf Finance objavila je listu 500 svjetskih kompanija sa najvrjednijim brendom na čelu koje se i dalje nalaze Apple, Microsoft, Google, Amazon i Walmart.

Međutim, japanska Toyota je povećala vrijednost svog brenda za 23 posto u odnosu na prethodnu godinu i sada se nalazi na 18. mjestu te liste i najvrjedniji je brend među automobilima.

Čengić: Razlike u platama ovise o složenosti poslova, ne o stručnoj spremi

Čengić: Razlike u platama ovise o složenosti poslova, ne o stručnoj spremi

Toyotin brend procijenjen je na 64,7 milijardi dolara, što je za 11,7 milijardi dolara više od vrijednosti brenda Mercedes-Benza koji je prošle godine bio najvrjedniji automobilski brend. Treći po vrijednosti brenda među kompanijama automobilske industrije je Hyundai, a slijede Tesla i BMW.

Toyota je 2024. bila treća iza Mercedes-Benza i Tesle.

Lista za sve brendove, razmatra prihode i cijene dionica, ali uključuje faktore kao što su ugovori o licenciranju, prognoze prihoda, percepcija brenda, održivost i emocionalna povezanost potrošača s brendom, koja se prikuplja putem anketa.

Ukratko, to je također mjerenje percipirane vrijednosti brenda, a ne samo koliko novca kompanija zapravo ima.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije