! / Ako često vozite u rezervi: Ovo su razlozi zašto da odmah promijenite ovu naviku

16. 05. 2022. u 23:23:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 0

Ukoliko nemate praksu da vozite sa punim rezervoarom, imate naviku da automobil zbog nedostatka vremena ne dopunjujete gorivom - trebalo bi to da promijenite.

Ovakva praksa se nije pokazala kao dobra, što će reći i većina iskusnih vozača. Imati više goriva u rezervoaru automobila je bitnije više nego što mislite, a ne radi se samo o problemu sa rezervoarom, već i o opštem "zdravlju" vašeg automobila.

Istovremeno, što je automobil stariji, to je veći problem zbog istrošenosti i osjetljivosti komponenti. Jednostavno, voziti većinu vremena "u rezervi" nije najbolja praksa, upozoravaju stručnjaci.

Zbog toga je važno razumijeti kako funkcioniše priključak rezervoara za gorivo i motora.

Naime, rezervoar za gorivo uključuje i pumpu koja je povezana sa sistemom za paljenje. Pumpa se zagrijava dok radi, a kada je "uronjena" u gorivo u rezervoaru, djeluje na nju kao rashladno sredstvo.

Ako imate manje od četvrtine goriva u rezervoaru, pumpa će se jako zagrijati i indirektno otkazati prije svog "roka”" Štaviše, vožnja sa uglavnom praznim rezervoarom za gorivo stvara kondenzaciju, a ova pojava razblažuje gorivo i izaziva rđu.

Ovo dalje dovodi do drugih problema. Ako vozite sa relativno praznim rezervoarom, pumpa za gorivo će početi da sakuplja svu prljavštinu sa dna rezervoara.

Ovo uključuje sediment od prljavog goriva i kondenzaciju iz rezervoara koji može oštetiti pumpu za gorivo. Dakle, sve dok imate najmanje četvrtinu rezervoara stvari rade kako treba. Filter se ne zagrijava, motor ne radi tako snažno, a oba pomažu u većoj kilometraži.

Održavanje četvrtine rezervoara punom produžiće životni vijek komponenti sistema za gorivo.

Možda je vrijeme da prekinete naviku korišćenja posljednje kapi goriva da biste se natherali da sipate gorivo.


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

KOMENTARI (1)