CG / U čemu je trik: Iz Hamburga do Bara na crnogorskom primorju stigao za 12 eura

12. 09. 2020. u 14:05:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 53

Nijemac Michael Bader koji nekoliko godina živi u barskom naselju Utjeha, električnim automobilom Renault Zoe prešao je 2.100 kilometara i doputovao je u subotu iz Hamburga u Bar.

Za utrošenu električnu energiju od Hamburga do Bara,za pređenih više od dvije hiljade kilometara, Bader je platio 12 evra. Putovanje je sa pauzama za spavanje, odmor i obroke trajalo 72 sata, piše Jedro Bar.

Tokom putovanja Bader je imao 12 pauza za punjenje vozila električnom energijom i u tim gradovima na inovativan način je reklamirao turističku ponudu Crne Gore, prevashodno Bara.

Za ovo putovanje on je imao podršku Turističke organizacije Bar. Na svakoj stanici, u 12 gradova nekoliko država, Bader je preko društvenih mreža, Youtube kanala, izvještavao o svom nesvakidašnjem putovanju.

Svi koji su na svom profilu postavili fotografije ovog atraktivnog putovanja učestvuju u nagradnoj igri, a nagradu dodjeljuje TO Bar – ljetovanje na Barskoj rivijeri.

Bader se inače bavi se turizmom. Nekoliko godina na orginalan način promoviše Crnu Goru, potencijale i ljepote najmanje balkanske države. U novi marketinški poduhvat kroz simpatičnu i orginalnu avanturu Bader je iz Hamburga krenuo u utorak u 13 sati, a u Bar, u naselje Utjeha stigao u petak veče oko 19 časova.
"Putovanje je prošlo bolje nego što sam planirao", kazao je Bader za Novosti dodajući da je za volanom bio oko 44 sata

"Ideja je došla spontano a i smisleno. Podsjetiću, da sam vlasnik apartmana u Utjehi, prvi turistički smještaj u Crnoj Gori koji je nagrađen prestižnom Eko-oznakom visokih kriterijuma kada je riječ o očuvanju životne sredine – “EU Ecolabel".

"Električni automobili su postali stvarnost i sve više turista ih koristi na putu do destinacija za odmor, ali se uvjek postavlja pitanje autonomije tih vozila. S obzirom da je ovo aktuelna tematika koja privlači značajnu pažnju medija odlučili smo da promociju Bara „vežemo“ za ovu temu i da na taj način tokom putovanja dobijemo dodatnu (praktično besplatnu) prisutnost u medijskom prostoru, prvenstveno na tržištu Njemačke", kazao je direktor TO Bar Emil Kukalj.

Ostatak priče možete pročitati OVDJE.

NEMA KOMENTARA