Autoevolucija za sve: Ovo je najjeftiniji električni automobil na američkom tržištu

"Autoevolucija za sve", to je slogan kompanije Kandi koja je ponudila najjeftiniji električni automobil na američkom tržištu. Treba objasniti da je riječ o najjeftinijem "pravom" električnom automobilu, namijenjenom učešću u javnom saobraćaju, a ne nekoj "igrački" za zatvorene ceste.
Revolucionarni model zove se Kandi K27 koji će, nakon što se uračunaju državne subvencije, koštati svega 12.999 dolara. To nije sve, u neki saveznim državama postoje i veći poticaji za ekološki čista vozila, pa će tamo K27 koštati oko 10 hiljada dolara! Poređenja radi, Tesla Model 3 prodaje se u SAD-u po cijeni od 37.990 dolara.

Foto: Kandi
Pogađate već, Kandi K27 dolazi iz Kine, dugačak je 3,46 metara, širok 1,47 metara, visok 1,61 metar, s međuosovinskim razmakom od 2,45 metara, malo teži od jedne tone. Na slikama vozila u oči upadaju minijaturni točkovi, no zvanični podatak je da se Kandi K27 kotrlja na gumama dimenzija 165/65 R14.
Za pogon koristi električni motor snage 20 kW (27 KS), maksimalna brzina iznosi 101 km/h. Litijumska baterija kapaciteta 17,69 kWh osigurava voznu autonomiju od 160 km, dok je za punjenje u kućnoj utičnici potrebno 7 sati.
Oprema je prilično solidna, pa u seriji dolaze ABS+EBD, protivprovalna zaštita, kamera za vožnju unazad, zračni jastuci za vozača i suvozača, multimedijalni sistem sa 9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, čak i upozorenje na prekoračenje brzine (!)…

Foto: Kandi
Proizvođač daje 4-godišnju garanciju na materijale i mehaničke sklopove (ili 80.000 kilometara), dok je jamstvo na bateriju 8 godina ili 100.000 kilometara. U ponudi je i veći Kandi K23 koji ima nešto bolje performanse, veću voznu autonomiju (290 km), ali je i skuplji (22.500 dolara).
"Misija Kandija je da električna vozila učini dostupnim svima. S prva dva modela omogućit ćemo svakom vozaču, bez obzira na njegovo finansijsko stanje, da kupi pouzdano visokotehnološko električno vozilo", rekao je Johnny Tai, predsjednik Uprave Kandi America.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.