O ovome niko ne govori: Vozači električnih automobila ističu jedan ogroman problem

0
Radiosarajevo.ba
O ovome niko ne govori: Vozači električnih automobila ističu jedan ogroman problem
Foto: Pexels / Električni automobil

Električna vozila, zbog svoje težine i trenutne snage, uzrokuju ubrzano trošenje guma, ostavljajući vlasnike iznenađenim brzim trošenjem gume, prema izvješću američke firme J.D. Power, koja je globalni lider za potrošačka prava.

Nalazi J.D. Powera otkrivaju jaz u razumijevanju među vlasnicima električnih vozila, koji često očekuju dugovječnost guma sličnu onoj od tradicionalnih vozila. Ta razlika naglašava nedostatak obrazovanja u procesu kupnje automobila, gdje uzbuđenje oko električnih vozila zasjenjuje rasprave o potencijalnim nedostacima, kao što ističe Ashley Edgar, viša direktorica u J.D. Poweru.

"Sve veći jaz u zadovoljstvu između električnih vozila i klasičnih vozila ističe priliku za proizvođače guma i automobila da educiraju vlasnike električnih vozila o razlikama u performansama", kaže Edgar.

Podrška roditeljskim kućama u BiH

Podrška roditeljskim kućama u BiH

Kako bi to riješili, veliki proizvođači guma poput Michelina i Goodyeara predstavili su gume specifične za za električna vozila, priznajući posebne potrebe električnih vozila. Te gume moraju uravnotežiti snagu i otpornost dok optimiziraju domet vozila i smanjuju buku, što je izazov s obzirom na težinu električnih vozila.

Studija koju je provela softverska firma za prodaju automobila CDK Global naglašava važnost održavanja guma u električnim vozilima, pri čemu je jedan ispitanik uspoređivao servis guma s frekvencijom izmjene ulja kod klasičnih automobila. Priče o električnim vozilima kojima je potrebna zamjena guma nakon relativno male kilometraže izazivaju zabrinutost, posebno s obzirom na visoku cijenu guma za ta vozila, posebice ako su rađene specifično za određeno vozilo, poput primjerice Rivian R1T-a.

Dok električna vozila predstavljaju budućnost prijevoza, postoji hitna potreba za boljim obrazovanjem potrošača i razvojem proizvoda. Međutim, izazov leži u poticanju tvrtki da se pozabave troškovima održavanja, osobito kada promicanje prodaje električnih vozila ostaje izazovno. Ovo postavlja pitanja o vjerovtnosti da će prodavači raspravljati o takvim troškovima usred rastućeg tržišta, piše Zimo.hr

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije