Grupa studenata napravila električni automobil koji obara rekord
Prije nekoliko godina, 70 studenata sa Tehničkog univerziteta u Munchenu u Njemačkoj započelo je izradu električnog automobila koji su nazvali 'Muc022'.
Automobilu je trebalo dvije godine da se napravi, a kasnije ga je još deset studenata modificiralo još jednu godinu, prije nego što je stavljen na test koliko bi mogao izdržati s jednim punim punjenjem 4. septembra 2023.godine.
Auto jednosjed je modificiran nakon učešća na raznim drugim takmičenjima u električnim automobilima kako bi bio što lakši i imao veću bateriju sa snagom od 15,5 kilovat-sati.
Javio se i MUP RS: Objavili detalje akcije "Tunel 2" u kojoj je uhapšen ministar Nenad Nešić
Automobil je prvi put krenuo na probnu vožnju 4. septembra u 14:28 sati, prema Guinnessovoj knjizi rekorda . Iako pod 'krenut', mislimo da je automobil vožen po praznom hangaru na aerodromu u Munchenu, nasuprot studentima - poznatim kao TUfast Eco Team - koji su krenuli na javne puteve.
Test je završen 9. septembra u 10:02 ujutro nakon što je automobil vozio ukupno 99 sati, ali koliko je daleko automobil na kraju prešao?
Poznati Youtuber izvršio eksperiment sa Cybertruckom, pokazao da li može kroz vodu
Pa, s jednim punim punjenjem, dokazano je da Muc022 traje nevjerovatnih 2574 kilometara - da budemo precizni. Da se to razbije, za svaki kilovat električne energije vozilo prijeđe ogromnih 165 km.
I da to još više stavimo u kontekst, prema Energy Sageu: "Najmanji kapacitet Tesline baterije (u modelu 3) će trajati 421 km s jednim punjenjem. Najveći domet koji Tesla nudi je 651 km za jedno potpuno punjenje njihove baterije Model S."
Dakle, u suštini, vozilo koje su napravili studenti, izbacilo je Muskov očajni motor iz parka. Prototip Muc022 i tim studenata naknadno su nagrađeni Guinnessovim svjetskim rekordom za najveću udaljenost električnim vozilom s jednim punjenjem (nesolarno).
Bryan Jimenez je prokomentirao na stranici Ginisove knjige rekorda: "Osjećam da je to bio veliki uspjeh, pokazati potencijal elektromobilnosti u budućem transportu, pokazati koliko se energije može regenerirati iz recikliranih materijala i pokazati kako mala grupa kreativnih pojedinaca udruživanje može postići veći napredak od velikih, dobro finansiranih korporacija.
"Imao sam privilegiju da budem jedan od vozača ove trke za obaranje svetskog rekorda, i iako sam odigrao samo malu ulogu, osećam da je prava pobeda bila u tome da drugima dam pregled šire vizije koju neki od nas vizionari imaju, i to sa sobom nosi potencijal da učini svijet boljim mjestom".
Dodao je da je baterija korištena u vozilu navodno 'litijum-ionska LiCoO2', prenosi Unilad.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.