Lamborghini dobio novi logo - pogledajte
Nakon više od dvije decenije od posljednje promjene, Lamborghini je obnovio legendarni logo. R
estauriranje je vođeno novom strategijom koja uključuje prilagodbu vizuelnog isticanja marke kako bi bolje odražavao "hrabre", "neočekivane" i "autentične" vrijednosti misije. Zapravo kroz "Driving Humans Beyond" filozofiju se provodi namjera kako je želja uvijek ići van granica, standarda i konvencija.
Ova evolucija dio je širokog procesa transformacije nazvanog Direzione Cor Tauri, strategije koja upotpunjuje Lamborghinijevu novu putanju usmjerenu na održivost i dekarbonizaciju. Cilj je stvoriti čvrst pakt s budućim generacijama, koji će služiti kao inspiracija i model za inovacije i održivi napredak. Imajući to na umu, kuća Sant’Agata Bolognese provodi promjene koje ne uključuju samo automobile, već i korporativni identitet u cjelini, čime utječu na kulturu i vrijednosti kompanije.
Pacijent pao s drugog sprata bolnice u Zenici: Zadobio teške povrede
Novi logotip, predstavljen i korišten na svim zvaničnim kanalima kompanije, redefiniran je širim Lamborghini fontom od svog prethodnika i bojama koje su minimalne, ali podebljane. Zbog toga se crna i bijela ponovno potvrđuju kao primarne nijanse, simbolizirajući jasan identitet brenda, dok se žuta, uz uvođenje zlatne boje, koristi kao boja naglaska.
Ova obnovljena verzija logoa postaje sastavni dio prepoznatljivog identiteta kompanije i također će se primjenjivati na budućim automobilima. Osim toga, legendarni bik u sredini logotipa doživio je veliku transformaciju. Po prvi put postojat će pojedinačno na digitalnim dodirnim tačkama kompanije, odvojen od klasičnog štita kako bi dobio još veću istaknutost.
Ali promjena se također proteže na sve manifestacije brenda. Stvoreno je službeno pismo Automobili Lamborghini koje odražava nepogrešive linije i uglađenost automobila, u skladu sa stilom i dizajnom kompanije sa sjedištem u Sant’Agati Bolognese, a koristit će se za komunikaciju kompanije. Redizajn također uključuje novi skup ikona, razvijen u saradnji s Lamborghini Centro Stile, koji će se po prvi put koristiti i dijeliti ravnomjerno na svim digitalnim dodirnim tačkama.
U kontekstu koji se brzo mijenja, Lamborghini gleda u budućnost s redizajniranim logom koji upotpunjuje inovativnost i odlučnost. To je strateška promjena koja savršeno nadopunjuje holistički pomak zacrtan programom Direzione Cor Tauri, označavajući novu fazu u pozicioniranju kompanije, javlja Autoportal.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.