Nova ljubav Nijemaca: Sve češće piju bezalkoholno pivo

1
Radiosarajevo.ba
Nova ljubav Nijemaca: Sve češće piju bezalkoholno pivo

Bistra glava, manji stomak, uvijek društveno prihvatljivo: Bezalkoholno pivo je u Njemačkoj odavno izašlo iz niše i zauzima sve veći dio tržišta i uskoro će svako deseto pivo domaće proizvodnje biti bezalkoholno.

Radi se o stvarnom proboju u navikama stare pivske nacije. Mada postoji decenijama, bezalkoholno pivo, poslije duge stagnacije, posljednjih godina postaje sve popularnije kao osvježenje za odrasle, piše dpa.

"Proizvodnja bezalkoholnog piva u Njemačkoj se od 2007. udvostručila na preko 670 miliona litara prošle godine. Očekujemo da će uskoro svako deseto pivo proizvedeno u Njemačkoj biti bezalkoholno," kaže direktor Njemačkog udruženja pivara Holger Eichele.

Pogledajte kako je bilo na koncertu Gorana Bareta u Domu mladih

"Prije 20-30 godina bezalkoholno pivo su uglavnom pili ljudi koji su kasnije morali da voze, ali ono danas više nije puka zamjena u nuždi", rekao je.

Uz to, potrošači sve češće cijene i "siromašniju kalorijsku vrijednost" bezalkoholnog piva pri poređenju sa alkoholnim. Njemački pivari naglašavaju da bezalkoholno pivo ima "dugu historiju" u Njemačkoj. Pionirske korake je povukla berlinska pivara Engelhardt.

"To pivo je javnosti predstavljeno 1972. na Lajpciškom sajmu, pod imenom AuBi, što je zaigrana skraćenica fraze "pivo za vozače automobila".

Budweiser Budvar, pivo koje dolazi iz "Republike Piva"

Prvo bezalkoholno pivo se krajem 70-ih pojavilo i u nekadašnjoj zapadnoj Njemačkoj. Frankfurtska pivara Binding je svoj Clausthaler predstavila u nacionalnoj kampanji - taj brend danas pripada grupaciji Radeberger, odnosno koncernu Oetker.

Danas u Njemačkoj potrošači mogu da biraju: Tu su Beck's Blue, Bitburger 0,0, Flensburger Frei, Jever Fun i drugi. U drugim pivskim nacijama, poput Belgije i Češke, ponuda je znatno slabija.

Sa druge strane, Švicarska ima stariju tradiciju bezalkoholnog piva, počev sa Ex-Bier pivare Feldschlösschen i, od 1965. godine, Hürlimann Oro, kasnije Birell.

Glavni urednik časopisa za kulturu pića Mixology Nils Wrage kaže da "nova ljubav Nijemaca prema bezalkoholnom pivu, u okviru globalno rastućeg interesa za bezalkoholne varijante tradicionalno alkoholnih proizvoda uključujući vino, privlači mnogo pažnje u stručnoj štampi na engleskom jeziku".

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak