Uzbuna u Hrvatskoj: U špici sezone svaki drugi krevet prazan

Radiosarajevo.ba

Koliko god bježali od suočavanja sa stvarnošću, pokazuju to neumoljivo brojke iz dana u dan, pa na polovici jula, usred špice turističke sezone, Hrvatska obala ugošćava ukupno oko 840 hiljada turista, što znači da je trenutno svaki drugi registrirani krevet u zemlji – prazan, piše slobodnadalmacija.hr.

To se jedino ne odnosi na hotele koji su popunjeni oko 85 posto, kao i kampovi, ali drugima ne cvjetaju ruže.

Problemi su i u hotelskim paviljonima, baš kao i u porodičnom smještaju. Nekima ide bolje, drugima lošije, ali ukupno gledano, do sada je Hrvatska u „minusu“ za pet posto gostiju i noćenja, što je bilo očekivano u julu.

U prvoj polovici jula, sve obalne županije od Istre do Dubrovačke, u minusu su od tri do pet posto.

„Jer, najmanje što se planiralo bilo je ponoviti lanjsku godinu. A to još uvijek nije napravljeno, jer nam je u prvoj polovici jula, kao jednog od dva najizdašnija mjeseca u turističkoj godini, došlo oko sto hiljada gostiju manje nego lani. To već nisu zanemarive brojke jer svaki podbačaj u julu i avgustu pravi je potres na nivou ukupnog godišnjeg plana. Radi se o mjesecima u kojima se ostvari gotovo polovica turističkog prometa godine, pa i najmanji 'minus' zove na uzbunu“, navodi se.

Zato (ne)uspješna turistička sezona na Jadranu ovih dana puni medijske naslovnice informacijama o tome koliko jest ili nije lošija nego lani, baš kao i gledanjima u kristalnu kuglu ne bi li se dobili odgovori kako će se turistički biznis dalje razvijati ove godine.

A ovogodišnja sezona, o kojoj se toliko počne pričati tek u vrijeme kada državne službe krenu na godišnje odmore, zapravo je za sve profesionalce – završena priča.

Hotelske rezervacije odavno su napravljene i manje-više svaki direktor prodaje već zna kakvo će mu stanje biti do oktobra. Poneku „rupu“ pokušava popuniti last-minute prodajom, staviti poneku akciju, sniženje, dodatnu uslugu za istu cijenu...

Ozbiljni porodični iznajmljivači još su tokom zime radili booking i primali akontacije za dolaske pa su i svoju zauzetost uglavnom već dobro posložili s većim ili manjim rupama. Kampovi će i dalje svoju popunjenost najviše zahvaljivati meteorološkim uvjetima, baš kao i nautičari. Zato će se malo koga iz turističke branše pronaći da je zatečen razvojem događanja u ovogodišnjoj poslovnoj godini. Svi su, kažu, sve znali i očekivali.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak