Doživjela zastrašujuću situaciju u Zagrebu: 'Ne mogu spavati zbog toga što mi se desilo u hotelu'
"Ne osjećam se baš dobro, sva sam izgrižena, upropastili su mi cijelo ljeto", rekla je žena koja tvrdi kako su je u jednom zagrebačkom hotelu izgrizle stjenice. Zbog nepodnošljivog svraba, kaže, uopšte e ne može spavati.
"Došla sam u ponedjeljak navečer iz Zadra prespavati u Zagreb. Došla sam zdrava. Ujutro sam išla na sastanak i već u prijepodnevnim satima sam vidjela ugrize i svrab", započela je pričati.
Dodaje kako se po povratku u Zadar obratila svojoj doktorici.
Srebrenica potpuno odsječena: Putevi neprohodni, stanovnici bez struje i interneta
"Ona je konstatirala da su to ugrizi stjenica, dala mi je terapiju. Zvala sam je odmah sutradan da mi terapija ne pomaže, ona me poslala na hitni specijalistički pregled i oni su mi dali lijekove" čitateljica portala 24 sata koja nam je ustupila i svu liječničku dokumentaciju koja dokazuje njene navode.
Potom se obratila i hotelu u kojem je provela noć, ali tvrdi da je ignorišu.
"Negiraju sve, kažu da kod njih nema nikakvih problema. Za mene je ljeto završilo, s ovakvim tijelom ne mogu na kupanje, na plažu, ovo će trajati sigurno do 10. mjeseca. Pišem prijavu Državnom inspektoratu, a za tužbu ne znam s obzirom na naše sporo tužilaštvo, dodala je razočarano.
Istakla je i kako joj iz hotela ne žele vratiti novac za "noć provedenu sa stjenicama".
Spomenuti portal je pitao uglednog dermatologa Dinka Kaliternu, da kaže koliko je ugriz stjenica zaista opasan.
"Sam ugriz nije problem. Problem je što postoje ljudi koji su jako osjetljivi pa im se mogu javiti dosta jake reakcije po tijelu na taj ugriz. Puno veći je problem što sam ugriz izaziva svrbež i ljudi se jako češu pri čemu nastaju rane. Jako je neugodno, narušava kvalitetu zdravlja i oštećuje kožu", kaže doktor.
"Postoje stjenice u madracima i ove vani, to su mali sitni kukci koji lete. One su veći problem. U zadnje vrijeme vidi se povećanje slučajeva", dodaje doktor.
Zagrebački hotel je odgovorio na situaciju:
Vezano uz Vaš upit, zaista se svakodnevno trudimo da usluga u hotelu bude na visokom nivou te da ispunimo očekivanja naših gostiju do čijeg iskustva držimo. Naša je želja da svaki gost koji boravi u hotelu, nanovo poželi odsjesti u našem hotelu. Pritužbe gostiju shvaćamo ozbiljno te smo nastavno na žalbu gošće odmah poduzeli korake kako bi utvrdili činjenice.
Redovno, na mjesečnoj bazi, poduzimamo zakonom određene planske mjere dezinsekcije i deratizacije hotela sa ovlaštenom firmom s kojom imamo potpisani ugovor o saradnji. Zbog redovnih mjera koje poduzimamo i ukupne brige o čistoći hotela ponosni smo na sigurnost naših gostiju.
Terenskim uviđajem ovlaštene firme za dezinsekciju i deratizaciju, a vezano na žalbu gošće, nije uočena infestacija stjenicama za šta je izdana i važeća poitvrda.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.