Unapređenje u ViK-u: Uvode moderni Call centar za građane KS-a

Radiosarajevo.ba
Unapređenje u ViK-u: Uvode moderni Call centar za građane KS-a
U cilju poboljšanja kvaliteta usluge, iz Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća Vodovod i kanalizacija Sarajevo obavijestili su građane Kantona Sarajevo o promjenama u telekomunikaciji.

"Od 16. maja 2018. godine u okviru Centra za korisnike naših usluga, u funkciji će biti nova automatska telefonska centrala. 

Zbog puštanja nove centrale, odnosno Call centra u periodu od 16.maja do 18.maja 2018.godine (srijeda – petak), može doći do povremenih prekida funkcionisanja u uspostavljanju telefonskih veza na broju telefona 033/237-655, lokacija Jaroslava Černija", navedeno je u saopćenju iz KJKP ViK.

U okviru ovog Centra, biće otvorene nove telefonske linije, što podrazumijeva javljanje govornog automata i preusmjeravanje poziva, promjene postojećih brojeva lokala novim brojevima.

"Uspostava kontinuiranog, nesmetanog Call centra biće od ponedjeljka 21. maja 2018.godine, nakon čega će projekat u cjelosti biti završen, čime su ispunjeni svi formalni uslovi za uspostavljanje moderne telefonske centrale koja će biti u funkciji građanima", zaključili su iz ViK-a, uz molbu građanima da budu strpljivi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak